וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הכותל: האמירה הפוליטית של מירי רגב על השטיח האדום בקאן

18.5.2017 / 0:46

שרת התרבות והספורט צעדה באירוע הפתיחה של הפסטיבל בשמלה שמעוטרת בכותל המערבי ובהר הבית - בצל המחלוקת עם ארצות הברית בנושא. "היצירה מכבדת את המעמד לתפארתה של ירושלים בירתנו הנצחית"

צילום: ארבל עשת

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, צעדה אמש (רביעי) על השטיח האדום בהקרנת סרט הפתיחה של פסטיבל קאן, "הרוחות של ישמעאל", בשמלה עם אמירה פוליטית בולטת, ובה קו הרקיע של העיר העתיקה והכותל המערבי. רגב הגיעה לפסטיבל כדי לפתוח את פעילות הביתן לקולנוע ישראלי, שמטרתו לחזק את הקשרים של יוצרי קולנוע מקומי עם התעשייה העולמית.

"השנה אנחנו חוגגים 50 שנה לשחרורה ולאיחודה של ירושלים", אמרה רגב. "אני גאה לחגוג את נקודת ציון היסטורית זו, דרך אמנות ודרך אופנה ואני שמחה שהתוצר של המעצב הישראלי אביעד הרמן מרגשת ומכבדת את המעמד לתפארת ירושלים בירתנו הנצחית".

המהלך נעשה ברקע התבטאות דובר הבית הלבן שון ספייסר שלשום בנושא. במהלך תדרוך לעיתונאים בבית הלבן, הוא נשאל אם הכותל המערבי נמצא בישראל, לאחר שגורמים בממשל סירבו להצהיר כי הוא חלק ממנה. "הכותל הוא אחד האתרים הקדושים ליהדות. הוא כמובן בירושלים", הבהיר ספייסר. "אבל זה עניין שנמצא בתהליך רציני של בחינה, וידובר במהלך ביקור טראמפ עם הצדדים השונים".

שרת התרבות מירי רגב בפסטיבל קאן, מאי 2017. אלי סבתי, מערכת וואלה!
השרה רגב בפסטיבל קאן/מערכת וואלה!, אלי סבתי

שמלתה של רגב נוצרה מבד שזור בחוט זהב, שאימרתה מציגה את קו הרקיע של ירושלים העתיקה. הגרפיקה של קו הרקיע נוצרה בשיתוף המעצב בוריס סולטנוב, והחלק העליון כולל בד רשת מוזהב. לאורך מפתח הצוואר יצר תכשיט ענק שמורכב מקריסטלים, אבני חן וריקועי מתכות.

המעצב התייחס לשמלה ואמר כי הוא "מודה על ההזדמנות שנתנה לי השרה רגב לתת ביטוי לחגיגות העיר. בחודשים האחרונים עבדתי בנאמנות בלתי מתפשרת על יצירת השמלה יחד עם אימא שלי, שרית, ואנחנו גאים מאד בתוצאה".

(עדכון ראשון: 21:40)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מירי רגב בפסטיבל קאן.17.05.17. מערכת וואלה! NEWS
רגב בקאן/מערכת וואלה! NEWS
שרת התרבות מירי רגב בפסטיבל קאן, מאי 2017. אלי סבתי, מערכת וואלה!
שמלה עם אמירה/מערכת וואלה!, אלי סבתי
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully