וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לטראמפ וכל כוכבי הרשת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

16.5.2017 / 14:00

המשטרה נערכת לביקור טראמפ, שגריר ארה"ב בישראל מגיש את כתב האמנתו לנשיא, האם ישראל צריכה להתערב בנעשה בסוריה, מדוע תושבי אבן יהודה אינם יכולים לשתות מים ואיפה תוכלו למצוא את כל כוכבי הרשת?

צילום: יותם רונן, רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


גם המשטרה נערכת לביקור נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל בשבוע הבא. ניצב אלון לבבי, ראש אגף המבצעים במשטרה סיפר על ההכנות.

חייל ואביו נעצרו הלילה בחשד לגרימת מוות ברשלנות של בני זוג בפיצוץ שאירע אתמול בערד. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWSבדרום דווח מבית משפט השלום בבאר שבע.

רגע לפני טראמפ אתמול נחת בישראל השגריר האמריקני דיויד פרידמן, בבית הנשיא בירושלים נערך הבוקר טקס הענקת כתבי האמנה לשגרירים החדשים. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS דווחה.

סערה בארצות הברית בעקבות דיווחים לפיהם הנשיא טראמפ מסר מידע מודיעני מסווג לשר החוץ הרוסי בפגישתם בשבוע שעבר.עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון על התגובה בממשל.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה המרכזית עם הילה קובו/ראובן קסטרו

מאמן מכבי ת"א בכדורסל פוטר אחרי ההפסד אתמול לאשדוד. אהרל'ה ויסברג מוואלה ספורט על העונה של הקבוצה.

עשרות מכוכבי פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וטוויטר הגדולים בישראל עכשיו ב-Buzzit ערוץ חדש בוואלה! NEWS.
סער בן הרוש שעומד מאחורי עמוד הפייסבוק הפופולרי "אבא פגום" התארח באולפן והסביר מה גורם לו להכריז בראש חוצות שהוא לא הכי טוב שיש.

כבר שישה ימים המים באבן יהודה אסורים לשתייה או לשימוש בכלל . אור רביד כתב וואלה! NEWS דווח על הסיבה ועל הפתרונות המוצעים בינתיים לתושבים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully