וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילולה במירון ואדוני בניו יורק: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

14.5.2017 / 14:00

מה מצפה הקואליציה מביקור טראמפ? שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ באולפן וואלה! NEWS, הנער שנמצא בבית מוזנח בחדרה ישוב לבית הוריו עם שחרורו מבית החולים, במירון התקיימה הילולת רבי שמעון בר יוחאי מסעדה חדשה למאיר אדוני בניו יורק

צילום: ראובן קסטרו, שלומי גבאי, ניב אהרונסון, אלי אביב ברודקסטינג עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ התראיין באולפן על הציפיות מביקר טראמפ, הערכות ישראל למתקפת סייבר וגם על הקמת נמל לאמריקנים מול חופי עזה.

הנער מחדרה שחי בהזנחה יחזור לאחר שחרורו מאשפוז לבית הוריו, שהבטיחו לשפר את תנאי מחייתו. שלומי גבאי כתב וואלה! NEWS בחדרה.

קוריאה הצפונית ערכה הלילה ניסוי בטיל בליסטי נוסף, חרף הלחץ הבינלאומי והאיומים האמריקניים ואחרי כניסתו לתפקיד של נשיא חדש בדרום. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם הפרטים וגם על השבעתו היום של נשיא צרפת החדש, עמנואל מקרון.

במירון החלו אמש חגיגות הילולת רבי שמעון בר יוחאי. יקי אדמקר כתב וואלה! NEWS דווח מהשטח.

שבעים וחמישה אלף מחשבים במאה מדינות נפגעו בסוף השבוע האחרון באחת ממתקפות הסייבר הגדולות בהיסטוריה.
במשרדי הממשלה ובחברות הפרטיות נערכו לגניבת מידע ונזקים משמעותיים בפעילות. רובי ארונשוילי, מנכל ומייסד חברת פרוסקס והייבר לאבטחת מידע עם הנחיות להגנה.

מסעדת "נור" נפתחה לאחרונה בניו יורק, השף מאיר אדוני על המעבר לחו"ל, התפריט הישראלי והתחרות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully