וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים לפנים ולמפשעה: מטפלת נאשמת בתקיפה נערה עם שיתוק מוחי

11.5.2017 / 13:01

וילמה טמוראדה מירושלים מואשמת כי התעללה ותקפה את א', בת 16 המרותקת לכיסא גלגלים, בחודש שעבר. לפי כתב האישום, היא הכתה אותה בעודה שוכבת במיטתה חסרת אונים. היא הודתה במעשים בחקירתה במשטרה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
התקיפה נמשכה יותר משעתיים/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד וילמה טמוראדה, מטפלת סיעודית בת 34 תושבת העיר, בגין התעללות בנערה בת 16 הסובלת משיתוק מוחי, עיוורון ואפליפסיה ומרותקת לכיסא גלגלים. לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר, טמוראדה תקפה פיזית את א' ומיוחסות לה עבירות של התעללות בקטינה חסרת ישע ותקיפה הגורמת לחבלה.

ההתעללות הקשה אירעה בחודש שעבר. לפי כתב האישום, טמוראדה התעללה ותקפה את הנערה בעודה שוכבת במיטתה חסרת אונים, הכתה אותה באגרופים בפניה וחבטה בה בראשה ובמפשעתה. היא צבטה את א' בחזה, ברגליה ובמפשעתה.

לפי כתב האישום, התקיפה נמשכה יותר משעתיים. במהלכן הכתה אותה כ-70 פעם בהפרשים של דקות ואף שניות בודדות. טמוראדה הודתה בחקירתה במשטרה בביצוע המעשים. הפרקליטות ביקשה לעצור אותה עד תום ההליכים.

עורך הדין ניק קאופמן, שמייצג את הנאשמת, אמר כי התקיפה אינה מייצגת את אופיה. "מרשתי נמצאת בהריון בחודש החמישי ובמצוקה נפשית. המעשים המיוחסים לה, שהתרחשו ביום אחד בלבד, אינם משקפים את הטיפול המסור והמצוין שהעניקה למתלוננת במשך תשע שנים, על אף שהלינו לה שכר והעסיקו אותה בתנאי שיעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully