וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקי שנישא לישראלית חשוד שחטף את בתם: "לא תראי אותה בישראל"

10.5.2017 / 13:15

החשוד, שמתגורר בישראל בשש השנים האחרונות, הכיר בארץ את אשתו ועמה הביא לעולם את בתם, בת הארבע. לאחר שטס עמה למולדתו, איים שלא יחזירה - ונעצר עם שובו לישראל, בלעדיה. השופטת האריכה את מעצרו, ודרשה: "תחזיר את הילדה בלי דיחוי"

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
השופטת דרשה מהחשוד להשיב את הבת לישראל ללא דיחוי. בית משפט השלום בת"א/ראובן קסטרו

אזרח טורקי שמתגורר בישראל עם בת זוגו, חשוד שחטף את בתם המשותפת בת הארבע והעבירה לטורקיה. הוא נעצר אתמול על ידי חוקרי מרחב איילון, עם נחיתתו בארץ מטורקיה, והיום (רביעי) הוארך מעצרו ביממה בבית משפט השלום בתל אביב.

מחקירתו עולה כי החשוד, שמתגורר בישראל בשש השנים האחרונות, הכיר צעירה בארץ, נישא לה והשניים הביאו לעולם את הילדה שנחטפה. לפני כשבועיים, יצא האב עם בתו לטורקיה, ועם הגעתו למדינה הודיע לאם כי אין בכוונתו להחזירה לישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
המחוזי שוב הפך את ההחלטה – החשוד ברצח זוגתו יישאר במעצר
עוד לא "ווטרגייט": פיטורי ראש ה-FBI – מי קרח על חקירת טראמפ
האונס הקבוצתי בהרצליה: נעצר חשוד בהעלמת אזיקים מהזירה

נתב"ג שדה תעופה. ShutterStock
החשוד אמר לאשתו: "אם לא תגיעי לטורקיה לא תראי את בתך". נתב"ג/ShutterStock

ביום שני הוא שב ארצה בלי הילדה, וטען כי השאיר אותה בטורקיה, אצל הוריו בעיר איזמיר. "אם לא תגיעי לטורקיה, לא תראי את בתך", אמר האב לאם. הבוקר הוא הובא לבית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

במהלך הדיון הסכים האב להשיב את בתו ארצה, אולם בחר לאיים על אשתו שלא תשתף פעולה עם החוקרים. השופטת רונית פוזננסקי כץ האריכה את מעצרו, וקבעה: "במהלך הדיון אפשרתי לרעייתו של החשוד לומר את דבריה, והתרשמתי כי היא נמצאת תחת חשש גדול. עוד אציין, כי טוב יעשה החשוד אם באמצעות מקורביו יפעל להחזרת בתו הקטינה לישראל, וזאת ללא דיחוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully