וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעה בדריסת אישה למוות – ועונשה יקוצר כדי שלא תופרד מבתה

9.5.2017 / 10:36

נטליה פוגרבניאק הגישה ערעור על גזר דינה בטענה שאינה יכולה להיפרד מבתה התינוקת שנולדה במהלך המשפט. הפרקליטות הסכימה להקל בעונשה שיקוצר מארבע שנים ל-33 חודשים. בתקרית בדצמבר 2015 דרסה פוגרבניאק את הינדה שלמון, בת 67, בערד

צילום: ערוץ 10

הפרקליטות הסכימה להקל בעונשה של אם חד הורית אשר דרסה למוות והפקירה אישה בת 67 בערד - זאת משום שבחודש פברואר האחרון נולדה לה תינוקת ועל מנת שזו לא תגדל ללא אם. בשל כך הסכימה הפרקליטות לבקשת שופטי בית המשפט העליון לקצר את העונש שנגזר על האם, נטליה פוגרבניאק, מארבע שנות מאסר לשנתיים ותשעה חודשים.

ההקלה בעונש נועדה למנוע את הפרדתה מבתה התינוקת, שכן נהלי שירות בתי הסוהר (שב"ס) מתירים לאם לשהות עם תינוקה בכלא עד הגיעו לגיל שנתיים, ולאחר מכן הוא נלקח ממנה.

על פי כתב האישום, ב-5 בדצמבר 2015 נהגה פוגרבניאק ברכבה, כשלצדה בן זוגה אנדריי, ופגעה בהינדה שלמון, שחצתה את הכביש בדרכה מבית אחותה בחזרה לביתה. שלמון נפצעה אנושות מפגיעת המכונית ופוגרבניאק נמלטה מהמקום והמשיכה בנסיעה. אחרי חיפושים נרחבים הגיעו השוטרים אל השניים, והם נעצרו על ידי שוטרי תחנת ערד ואגף התנועה. בחקירתם הודו בני הזוג במעשה ונגד פוגרבניאק הוגש כתב אישום בגין רשלנות והפקרה. בנוסף נכתב בכתב האישום כי היא נהגה תחת השפעת אלכוהול.

נטליה פוגרבניאק, אם חד הורית בהריון מבקשת להקל בעונשה – לאחר שדרסה למוות בת 67 וברחה מהזירה 9 במאי 2017. חדשות 10
על פי כתב האישום פוגרבניאק נהגה תחת השפעת אלכוהול/חדשות 10

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר עליה ארבע שנות מאסר על גרימת מוות ברשלנות, אולם בערעור לבית המשפט העליון סיפרה פוגרבניאק כי היא בהריון וביקשה להקל בעונשה כדי שבתה לא תילקח ממנה. השופטים מלצר, שהם וברק-ארז הציעו לפרקליטות לשקול את הערעור בשל הנסיבות המיוחדות, על מנת לא לפגוע בתינוקת, ונציגת הפרקליטות, עו"ד סיון רוסו, נעתרה. לפיכך צפויה פוגרבניאק להיכנס כבר בחודש הבא לבית הסוהר יחד עם בתה בת השלושה חודשים. היא צפויה לשהות במאסר 33 חודשים ובניכוי שליש - 22 חודשים, שהם פחות משנתיים. כך לא יופרדו האם והבת.

עו"ד גלעד כצמן, פרקליטה של פוגרבניאק, אמר לוואלה! NEWS: "בית המשפט העליון עשה איזון נכון משהקל בעונשה של מרשתי לתקופה שתאפשר את שהיית התינוקת עמה בבית הסוהר. בכך קיבל את טיעוני ההגנה שלא לפגוע בתינוקת בהפרדתה ממרשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully