וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש המגוחך של התיירים הרוסיים שצולמו עושים סקס בטוקטוק

19.5.2017 / 6:39

זוג שלא הצליח להתאפק צולם בעיצומו של אקט אינטימי בתוך ריקשה ממונעת. המשטרה המקומית איתרה את הגבר והאישה, שהכחישו שעשו סקס אבל נקנסו כי הורידו חולצה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

כשזה מגיע לחופשות, תאילנד נחשבת לאחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם, ולא קשה להבין מדוע: הנופים המדהימים, החופים הבתוליים, האוכל הנהדר. הכל משמש קרקע פוריה לחופשות אידיאליות, ומתברר שגם רומנטיות למדי.

הנה, תראו את הזוג הזה, שככל הנראה שכח שהוא חלק מהעולם וצולם מקיים יחסי מין על גבי טוק טוק (אופנוע טוסטוס ואליו מחוברת יחידה מוסעת, עם מושב אחד, המסוגל להכיל עד 4 אנשים). הקטע האינטימי הזה צולם באי פוקט, על ידי נהג שנסע מאחורי הטוק-טוק, ולא היה יכול להתאפק.

עוד בנושא:

השוטרים צילמו את עצמם עושים סקס בניידת - ובגלל זה לא שמעו על השוד
המשטרה מחפשת אחרי הזוג הזה שעשה סקס על אופנוע נוסע

זוג עושה סקס בטוקטוק. צילום מסך
זה נראה לא נוח!/צילום מסך

הסרטון בכיכובם פורסם ברשות החברתיות במדינה והפ לויראלי. "הם לא יכולים לחכות עד שיגיעו למלון שלהם? באמת, הם לא יכלו לחכות" תהה אחד הצופים.

עוד באותו נושא

הזוג שצולם עושה סקס בתור בפיצריה נחשף ורק האשה תענש

לכתבה המלאה

לא, מתברר שהם לא היו יכולים לחכות. זאת ועוד: לאחר הפרסום אותר הזוג הצעיר וזוהה כצמד תיירים רוסים, שנעצר על ידי המשטרה ועוכב לחקירה. "הם הכחישו שקיימו יחסי מין, אבל הודו שהורידו פריטי לבוש", נמסר מהמשטרה המקומית. "הם אמרו שלא ידעו כי עברו על החוק. הסברנו להם שבתאילנד, אפילו להוריד חולצה בפומבי זה לא ראוי. הם הואשמו בהתערטלות בפומבי ונקנסנו ב-14 דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully