וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה למחול שהשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" יואשם באונס תלמידותיו

9.5.2017 / 0:25

הפרקליטות צפויה להגיש נגד יניב קקון, בעל סטודיו לריקוד בכרמיאל, כתב אישום בגין אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בארבע תלמידותיו. לוואלה! NEWS נודע כי האחרונה מביניהן התלוננה לאחר שהמשטרה פנתה אליה במסגרת החקירה

עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של יניב קקון, שהשתתף בעבר בתכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", הוארך אתמול (שני) בבית משפט השלום בעכו עד יום חמישי הקרוב, אז צפויה פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות מין. הוא צפוי להיות מואשם באונס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

עד כה הוגשו נגד קקון, בן 31, ארבע תלונות. האחרונה שבהן, שהוגשה ביום חמישי האחרון, מייחסת למורה למחול מכרמיאל אונס קטינה. כל המתלוננות היו תלמידותיו בסטודיו לריקודים, שתיים מהן בנות 16.

גורמים במשטרה סיפרו לוואלה! NEWS כי החוקרים הם שהגיעו למתלוננת הרביעית, במסגרת החקירה שנפתחה נגד קקון בשבועות האחרונים. האחרונה התרצתה ומסרה את עדותה, ולפיה קקון ביצע בה את העבירות לכאורה כשהייתה בת 15. "גם אם זה היה בהסכמה, מדובר בקטינה, ולכן על פי חוק מדובר בעבירה של אונס", אמר גורם במשטרה.

יניב קקון פליט הראליטי בן 31 חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו 27 באפריל 2017. פייסבוק, צילום מסך
על פי החשד, המעשים המגונים בוצעו בסטודיו ובמהלך תחרויות בחו"ל. יניב קקון/צילום מסך, פייסבוק

עו"ד תמי אולמן, שמייצגת את הקטינה הראשונה שהתלוננה נגד קקון, סיפרה אז לוואלה! NEWS כי החשוד אנס לכאורה את מרשתה כמה פעמים אחרי שעות הלימודים בסטודיו, ואף בבתי מלון בחו"ל במסגרת תחרויות שבהן השתתפה. קקון שימש אז מדריך של המתלוננת.

עו"ד עידית רייכרט, הסנגורית של קקון, מסרה אתמול אחרי הדיון בהארכת מעצרו כי מרשה מכחיש את המיוחס לו וטוען בתוקף כי מעולם לא כפה את עצמו על אף אחת. "עובדה שבתחילת הפרשה טענה המשטרה כי בוצעו גם מעשים מגונים בקטינים, אבל היום אין לכך שום זכר. רק אחרי שיוגש כתב האישום, נוכל ללמוד את תיק החקירה, לדעת על מה מבוססות ההאשמות ולהתייחס אליהן לגופן".

(עדכון ראשון: 22:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully