וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

7.5.2017 / 14:00

צרפת בוחרת נשיא, נשיא גרמניה בישראל ונשיא ארה"ב בדרך לישראל, תאונה קטלנית בדרום, טוטו תמוז באזיקים ובאיזה מקום מדרגים אתרי ההימורים את שליח ישראל לאירוויזיון?

צילום: יותם רונן, רוני כנפו עריגת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

תחת אבטחה כבדה ועל רקע הפריצה למחשבי מטה המועמד המוביל בסקרים, נפתחו הבוקר הקלפיות בבחירות לנשיאות צרפת. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ ושליח וואלה! NEWS, לפריז עם הקולות והפרשנויות -האם זה יהיה עמנואל מקרון מועמד המרכז המוביל בסקרים, או מארין לה פן מועמדת הימין הקיצוני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם נשיא גרמניה פרנק-וולטר שטיינמאייר. טל שלו הכתבת המדינית על הנושאים בהם ידונו השניים.

במחנה הפליטים שועפאט בירושלים נחנכה היום תחנת משטרה חדשה, משה שטיינמץ הכתב בירושלים דווח מהמקום.

איסמעיל הניה הוא מעתה ראש הלשכה המדינית של חמאס ח"כ יעקב פרי, לשעבר ראש השב"כ על יחסה של ישראל לבחירה.

שביתת האסירים הפלסטינית נכנסה ליומה ה-21. יובל שרלו ראש תחום אתיקה בארגון רבני צהר, על התמיכה בעמדת בג"צ המתירה הזנה בכפייה.

אתמול נערכה בקייב החזרה השנייה לקראת האירוויזיון שיתקיים השבוע ובו ייצג את ישראל אמרי זיו. יניב דורנבוש,שליח וואלה לקייב עם ההימורים לקראת תחרות הזמר הגדולה

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully