וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמתנות ירידות השערים בבורסה לקראת הסגירה

23.11.2000 / 15:10

לאחר פקיעת אופציות המעו"ף לחודש נובמבר נרשמה ירידה של 2.5 אחוז במדד אולם כעת היא התמתנה; מנהלת השקעות במנורה גאון: השוק הגיע לרמה של מחירים נוחים

מתמתנות ירידות השערים בבורסה בתל אביב, לאחר פקיעת אופציות המעו"ף לחודש נובמבר.

מדד תל אביב 100 יורד בשעה זו ב-0.68 אחוז לרמה של 465 נקודות, המעו"ף רושם ירידה קלה של כחצי אחוז לרמה של 473.5 נקודות והתל-טק רושם ירידה חדה יותר של 1.5 אחוז לרמה של 435 נקודות.

הבורסה רושמת היום מחזור מסחר חריג יחסית של כחצי מיליון שקל, וזהו מחזור סביר יחסית לימי פקיעה אחרים.

מנהלת השקעות בבית ההשקעות מנורה גאון, שירי הייבלום, אומרת כי לאחר הפקיעה נרשמה ירידה של 2.5 אחוז, אולם לאחר כרבע שעה היא נבלמה והירידות התמתנו לרמה של כחצי אחוז. יש לציין כי לא מתקיים היום מסחר בוול סטריט ומחר יתקיים רק חצי יום מסחר. הייבלום: "כעת נרשמות ירידות מתונות יחסית משום שהמחירים נוחים. ככל הנראה ישנם מספר גופים מוסדיים, שברמת מחירים כזו החליטו להגדיל פוזיציה מתוך אמונה כי זהו סוף הדיכאון".

אמש נרשמו ירידות חדות במניות הישראליות הנסחרות בוול סטריט, והמניות הדואליות נרשמות כעת גם ירידות חדות. טבע יורדת כעת ב-2.6 אחוז, ריטליקס יורדת ב-7.5 אחוז ופורמולה רושמת ירידה של 1.9 אחוז.

מניית בזק יורדת כעת ב-0.28 אחוז. בזק פרסמה החלטתה לבחור בקבוצת שמרוק האמריקאית כנציגתה לרכישת אחזקות מוטורולה בפלאפון.

מניית מת"ב רושמת כעת ירידה של 2.95 אחוז. החברה דיווחה אתמול בתום יום המסחר בניו יורק על ירידה של כ-5 אחוז בהכנסות הרבעון השלישי השנה ל-107 מיליון שקל, לעומת 112 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מת"ב רשמה הפסד תפעולי של 28.5 מיליון שקל לעומת רווח של 25.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מניית פי.סי.בי עולה כעת ב-2.46 אחוז, לאחר ירידה של 1.23 אחוז. החברה פרסמה את הדו"ח הרבעוני שלה, לפיו הכנסותיה עלו ב-81.8 אחוז לרמה של 97.8 מיליון שקל לעומת 53.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי שלה הסתכם ב-20.2 מיליון שקל לעומת 2.45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המדובר בעליה של מעל ל-700 אחוז ברווח התפעולי.

מניית בנק דיסקונט יורדת בשני אחוז. אתמול פרסם הבנק אזהרת רווח, זו הפעם השניה השנה. מעריב פרסם היום כי הבנק צפוי לסיים את הרבעון השלישי השנה עם הפסד של כ-30 מיליון שקל.

בנק ישראל פרסם היום כי למרות הארועים הבטחוניים, עלה המדד המשולב לבחינת מצב המשק ב-0.3 אחוז בחודש אוקטובר. בנק ישראל מדווח כי נתוני המדד המשולב משקפים את המשך הגידול בפעילות במשק, אך בקצב מתון מזה של המחצית הראשונה של השנה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully