וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אמר בית המשפט לאישה שנכנסה להריון מנער ליווי איתו בילתה 3 לילות?

10.5.2017 / 6:36

אישה תבעה רשת מלונות בניסיון לקבל את פרטיו של נער הליווי ששהה במלון בערב בו נכנסה ממנו להריון. בית המשפט פסק נגדה ואסר על בית המלון למסור לה את זהותו

Showtime

בסרטון - ככה נראים נערי הליווי בסדרה Gigolos של רשת Showtime

רבים ירימו גבה על ההחלטה של בית המשפט במינכן שלא לאפשר לאישה לקבל פרטים מזהים מבית המלון אודות נער ליווי שהכניס אותה להריון לפני 7 שנים. האישה הגרמניה, ששמה לא פורסם, תבעה את רשת המלונות כדי שתחשוף בפניה פרטים על נער ליווי בשם מייקל ששהה בבית מלון בעיר האלה ב-2010. בתביעה טענה שבילתה עם נער הליווי במשך 3 לילות, בהן נכנסה להריון ממנו וילדה את בנה ג'ואל. מאז מפגשיהם המיניים בבית המלון היא לא פגשה בו יותר ובמשך שנים חיפשה אחריו כדי לדרוש ממנו תשלום מזונות.

בית המשפט במינכן קבע כי רשת המלונות אינה צריכה למסור את זהותו של נער הליווי וטענה שהאישה שיחקה ב"רולטת אב". בדיילי מייל מדווחים כי באותם לילות שהו במלון עוד 3 אנשים בשם מייקל וכי ייתכן ששמו של נער הליווי, כפי שניתן לה, כלל אינו שמו האמיתי. בנוסף, התיאורים המעורפלים של האישה לגבי זהות הבחור תרמו גם הם לקביעת פסק הדין.

אישה בהיריון. ShutterStock
בית המשפט אסר על רשת המלונות למסור פרטים אודות זהות אב בנה/ShutterStock

עוד ב"אסור לפספס":

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בהתייחסם לפסק הדין אמרו השופטים: "זכויותיו של האדם הפגוע וההגנה על נישואיו ומשפחתו עולות על זכויות התובעת. לגברים יש את הזכות לפרטיות ואינטימיות שמגינה עליהם מפני הצורך לחשוף את מערכות היחסים המיניים שלהם". בית המשפט לערעורים במינכן, שם מבוססת רשת המלונות, סירבה לערער בהחלטת בית המשפט והסכימה עם פסק הדין המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully