וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נאס"א מסתירה מאיתנו מידע על התרסקות אסטרואיד ענק ממש בקרוב?

3.5.2017 / 11:13

סרטון חדש חושף (לכאורה) הוכחות לכך שאסטרואיד ענק יפגע בכדור הארץ ב-23 ביוני. תומכי התיאוריה סבורים שהפגיעה תוביל ל-12 רעידות אדמה חזקות ולגל צונאמי אכזרי שיביא למותם של מיליונים. בנאס"א מכחישים

הפלנטה בסיכון? "יש סבירות גבוהה לפגיעת אסטרואיד בכדור הארץ"/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

התכוננו. אסטרואיד צפוי לפגוע בכדור הארץ ב-23 ביוני, ליצור רעידות אדמה חזקות וגלי צונאמי ולהביא להשמדתם של מיליוני בני אדם ברחבי העולם. זאת לפחות אם נאמין לסרטון שפורסם בערוץ יוטיוב נוצרי שטוען כי הסיבה להתרסקות היא קריאת ההשכמה של אלוהים ובואו השני של ישו.

ערוץ היוטיוב "End of The World Apocalypse News and Updates", שכשמו כן הוא - מעדכן את קהל עוקביו מתי הם צפויים למות, טוען בסרטון מצמרר חדש שאסטרואיד ענק ינחת באוקיינוס סמוך לחופי פורטו ריקו בשעה 2:00 בלילה לפי שעון מקומי ויביא עימו את האפוקליפסה. "יש לנו חדשות דחופות עבורכם היום", נכתב בתיאור הסרטון, "בדיוק נודע לנו מהאתר של נאס"א שאסטרואיד גדול שנקרא 3BC2017 עומד להתרסק על כדור הארץ, יביא לגל צונאמי ענק לאורך האוקינוס האטלנטי ויהרוג מיליוני אזרחים מסביב לעולם. זו לא בדיחה או מתיחה מפחידה. זה אירוע אמיתי שיקרה בקרוב מאוד, בחודש יוני".

הסרטון שחוזה את פגיעת האסטרואיד:

עוד באותו נושא

חוקרים מתלבטים: אנחנו נכחד עד שנת 2050 בידי צבא רובוטים חכמים - או שנחיה לנצח?

לכתבה המלאה

עוד נאמר בסרטון שהאסטרואיד יפגע באזור המזרחי של הים הקריבי שליד פורטו ריקו. הפגיעה צפויה לעצור את סיבוב כדור הארץ למשך שלושה ימים,תביא ל-12 רעידות אדמה חזקות, עם גלי זעזועים שיורגשו בכל העולם, ולגל צונאמי ענק המלווה ברוחות חזקות שיגידו למהירות של 33 קמ"ש.

עד היום היו אינספור אזהרות דומות ביוטיוב שהתבררו כשקריות. הפעם טוענים מנהלי הערוץ שבנאס"א יודעים על הצפוי לקרות אך מסתירים את זה מאיתנו, אולם בכל מסדי הנתונים הרשמיים של נאס"א לא נמצא כל אסטרואיד בשם 3BC2017. בנאס"א כמובן גם הכחישו את הדברים ומסרו שהם לא יודעים על שום אסטרואיד שצפוי לנחות בכדור הארץ לפחות ב-100 השנים הקרובות. טוב, זה בדיוק מה שציפינו שהם יגידו...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully