וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

הילה קובו

30.4.2017 / 14:00

ערב יום הזיכרון תשע"ז: ראיונות מיוחדים על הנצחת הנופלים ודיווח מהיכל הזיכרון שנחנך היום בירושלים. המתיחות בין פיונגיאנג לירושלים בעקבות הראיון של השר ליברמן בוואלה! TALK והאליפות של באר שבע. צפו במהדורה

צילום: יותם רונן, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

ערב יום הזכרון תשע"ז בשעה 20:00 הערב תשמע צפירת דומייה ומדינת ישראל תתייחד עם 23,544 חללי צה"ל ו-3,117 נפגעי פעולות האיבה משה שטיימץ ידווח מחנוכת היכל הזיכרון בירושלים במעמד נשיא המדינה וראש הממשלה.

9,157 משפחות שכולות חיות בישראל, 60 הצטרפו למשפחת השכול בשנה האחרונה, לכל אחת מהן הדרך שלה להנציח את יקירה. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום, פגש את הוריו של רב טוראי אלחי שטרית שנהרג בהתהפכות האמר ובחרו להמשיך את דרכו בצורה מיוחדת במינה.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה המרכזית עם הילה קובו/ראובן קסטרו

עופר ורפל, לוחם שייטת שנפצע בגביו בפעלות מבצעית בשכם ב-2004, וחברו לנשק הזמר וקצין השייטת, עידן חביב, במפגש מיוחד באולפן וואלה!NEWS על הבחירה בחיים. יניב ביצע באולפן את השיר "אמא, אבא וכל השאר" מתוך הפרוייקט "עוד מעט נהפוך לשיר".

עוד בתוכנית: השר יריב לוין מהליכוד על הביקורת שנשמעת על שר הביטחון ליברמן והמתיחות שנוצרה בעקבות הדברים שאמר ליעקב אילון בוואלה! TALK על קוריאה הצפונית. וגם חגיגות האליפות של הפועל באר שבע.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully