וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני סייבר, שב"כ מחפש אתכם: "פתרו את החידה - ותוכלו להצטרף לחזית"

27.4.2017 / 13:45

הארגון פתח בקמפיין לגיוס עובדים תחת הכותרת "מסכלים את האיום הבא – מגנים על ישראל", ופרסם חידת סייבר שהפותרים אותה יוכלו להגיש מועמדות למשרה טכנולוגית. החידה פורסמה באתרו החדש, שמספק צוהר לפעילות שב"כ בעבר ובהווה

צלמים זמניים מורשים

לקראת יום העצמאות ה-69, העלה לאוויר היום (חמישי) שירות הביטחון הכללי (שב"כ) אתר אינטרנט חדש והחל בקמפיין גיוס "לאיתור מיטב המוחות של ישראל". ביתו הווירטואלי החדש יאפשר לציבור הרחב, כמו גם מועמדים פוטנציאליים לשירות בארגון, להכיר יותר את פעילות שב"כ בעבר ובהווה וכן להגיש מועמדות.

במסגרת גיוס עובדים, תחת הקמפיין "מסכלים את האיום הבא - מגנים על ישראל", פרסם שב"כ באתר החדש חידה טכנולוגית. בהודעתו נכתב כי "גאוני הסייבר שיצליחו לפתור את החידה יוזמנו להגיש מועמדות לאחת ממשרות הטכנולוגיה הייחודיות בחזית".

עוד בוואלה! NEWS:
ערב יום העצמאות ה-69: כ-8.7 מיליון איש חיים בישראל
סוריה מאשרת: ישראל תקפה ליד נמל התעופה בדמשק; "התגובה תבוא"

חברת חשמל חדר סייבר.
מומחי סייבר? שב"כ מחפש אתכם
השב"כ מגייס מועמדים פוטנציאליים, 27 באפריל 2017. תקשורת שב"כ, מערכת וואלה! NEWS
החידה של שב"כ. הבנתם?/מערכת וואלה! NEWS, תקשורת שב"כ

עוד נמסר משב"כ כי הוא עורך שינויים רבים בשירות. כך, למשל, הגיעו בשנה האחרונה מספרם של עובדי הטכנולוגיה, הסייבר וה-IT לכ-25% מכלל אנשי הארגון.

המאבק בזירת הסייבר הפך בשנים האחרונות לאחד המרכזיים עבור מערכת הביטחון הישראלית. השבוע דיווחה הרשות הלאומית להגנת הסייבר כי נבלמה מתקפה חריגה בהיקפה על 120 גופים אזרחיים שככל הנראה הוכוונה על ידי מדינת אויב. המתקפה בוצעה בשבוע שעבר והיא כללה ניסיונות לחדור למחשבים של משרדי ממשלה, מוסדות אקדמיים וחברות שונות.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully