וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

25.4.2017 / 14:00

צילום: רוני כנפו, יותם רונן, אבי כהן, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

בשיא הפגרה, הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לדחיית עליית שידורי תאגיד השידור הציבורי בשבועיים, יקי אדמקר הכתב הפרלמנטרי של וואלה! NEWS דווח מהכנסת. חברי הכנסת מרב מיכאלי ויואב קיש עם הקולות בעד ונגד ההצעה.

קוריאה הצפונית ערכה היום תרגיל צבאי גדול . אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בפרשנות על עיתוי התרגיל, יום לפני תדריך חריג של הסנאט על רקע המתיחות.

המשטרה פשטה הבוקר על משרדי עיריית ראשון לציון ועצרה עובדים וחברי עמותות בעיר בחשד למעשי מרמה. אבי אשכנזי,כתב הפלילים של וואלה! NEWS עם הפרטים.

ראש הממשלה נתניהו דרש משר החוץ הגרמני השוהה בארץ שלא להיפגש עם ארגוני שמאל, אחרת תתבטל הפגישה עמו. והדבר גרר מתיחות ביחסים בין ישראל לגרמניה.
שמעון שטיין, שגריר ישראל לשעבר בגרמניה בריאיון.

אבו מאזן מאיים: אפסיק התשלומים לעזה אם החמאס לא יעביר את השליטה לרשות. אבי יששכרוף פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים על "תוכנית ההתנתקות".

שבוע ליום העצמאות ובהר הרצל בירושלים עורכים חזרות אחרונות לטקס הדלקת המשואות. אמרי סדן כתב וואלה! NEWS על ההכנות של הדגלנים.

מי שמתכוננים ליום העצמאות הם שלל אומנים כמו סטטיק ובן אל, עדן בן זקן ואליעד נחום שיקבלו מאות אלפי שקלים עבור הופעות. יעל געתון מוואלה תרבות עם המחירון שישלמו הרשויות המקומיות.

וגם מה יש לאמהות לומר על נעלי עקב לילדות בנות ארבע? אירה אימרגליק מוואלה עסקים עם פוסט שעורר תהודה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully