וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 100 דרכים הזויות לעשן סמים - מטמפון ועד פיצה

4.5.2017 / 7:46

ערוץ יוטיוב שבסיסו במדינת וושינגטון, שם מותר על פי חוק לעשן מריחואנה, מציף את הרשת בסרטונים של אנשים מתמסטלים מול המצלמה- כשבאחרון הוא מציע 100 דרכים שונות ומשונות לעשן את החומר הירוק

מערכת וואלה!

בסרטון – האם סמים יהפכו לחוקיים?

אל תעשנו סמים, טוב? זה לא חוקי ולא בריא. יופי. אחרי שהסכמנו על העניין הקטן הזה, קבלו סרטון שמציג 100 דרכים להתמסטל. לא, אל תוציאו דף ועט. מה שלהם שם בוושינגטון מותר - לנו, בינתיים, אסור. ערוץ היוטיוב של CUT ניצל את השימוש החוקי במריחואנה כדי לשגר לנו כמה סרטונים משעשעים של אנשים מתמסטלים אל מול עדשת המצלמה. באחד מהם אפילו הפגישו בין רב, כומר ואתאיסט הומוסקסואל ונתנו לשלושה לעשן ולדבר על הקונפליקטים שלהם - שהפלא ופלא תחת השפעת החומר הירוק נשמעים קצת פחות מאיימים. בסרטון האחרון התנדבה צעירה בשם אלה להציג לצופים הסטלנים 100 דרכים שונות לעשן סמים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לא רק אמסטרדם: המדריך למציאת וויד בעולם

לכתבה המלאה

"אני בטוחה שאני יכולה לעשות את זה. אם אשרוד זו שאלה אחרת", היא נשמעת אומרת בתחילת הסרטון שצבר ב-4 ימים יותר מ-260 אלף צפיות. הסרטון נפתח בכמה דרכים "מקובלות" לעשן סמים כמו הג'וינט, הבאנג, הפחית והמקטרת ועובר להציג דרכים הזויות יותר כמו עישון מטמפון, ברווז צעצוע, חליפת חלל, כרישה ופיצה. תישארו סחים, טוב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרחיקו את הילדים מהברווז הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מאננס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה עובד יופי גם עם טמפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

וזו השיחה המשעשעת שניהלו הרב, הכומר והאתאיסט:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully