וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע לסיור בישראל ודקר ארבעה בת"א: "ברח מארוחת הבוקר בפארק"

24.4.2017 / 0:57

המחבל שפצע ארבעה בני אדם בפיגוע הצליח להגיע לעיר המרכזית באמצעות סיור של ארגון NPT, המפגיש ישראלים ופלסטינים. "אם היינו חושדים, היינו מיד אומרים. פעולה כזו פוגעת במוניטין של הארגון", אמר אחד המנהלים לוואלה! NEWS

צלמים זמניים מורשים

הפלסטיני בן ה-18 שדקר אתמול (ראשון) ארבעה בני אדם בפיגוע בתל אביב ופצע אותם קל, הגיע לעיר במסגרת סיור של ארגון NPT (Natural Peace Tour), לקירוב בין פלסטינים לישראלים. מנהל בארגון, סיפר כי המחבל, במקור משכם, מגיע ממשפחה "מכובדת מאוד, גם ברמה הכספית וגם ברמה האישית". לדבריו, הארגון משתף פעולה עם המשטרה, ולא ידע דבר על תכנוניו של הצעיר לפני שביצע את הפיגוע.

המחבל נעלם מעיני הקבוצה בערך בשעה 12:30, לאחר ארוחת בוקר בפארק הירקון בתל אביב. "התחלנו לחפש אותו. חשבנו שהוא אולי מתעכב או שקרה לו משהו. התקשרנו אליו, עד שקרה מה שקרה", אמר המנהל לוואלה! NEWS. "זה קרה בזמן קצר ולא הצלחנו לדווח לגורמים האחראיים. יש בסיור כזה 40 אנשים רובם ילדים ונשים". לדבריו, לא ייתכן שהמחבל לקח את הסכין מארוחת הבוקר, מאחר שהמשתתפים מביאים אותה מהבית והיא עוברת יחד איתם בבידוק הביטחוני.

חשוד כבן 18 תושב השטחים שדקר ארבעה אזרחים באזור רחוב הירקון הרברט סמואל בת"א ופצע אותם באורח קל 23 באפריל 2017. מצלמות אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הפיגוע בתל אביב, היום/מערכת וואלה! NEWS, מצלמות אבטחה

"הלוואי שהיינו חושדים מראש שיקרה משהו כזה, אבל פשוט כלום", אמר המנהל לוואלה! NEWS. "הוא בחור צעיר שלומד באוניברסיטה, לא היה לנו חשד לגביו. היינו מודיעים מיד. השב"כ הוא זה שמבצע את התחקיר ומחליט אם יש למישהו מניעה להיכנס או לא. בבוקר הם עוברים בידוק במחסומים, וברגע שהוא עבר בבוקר את הבידוק - לא היה עליו שום כלי. במחסומים מתבצעת גם בדיקת ניירת וגם בדיקה פיזית".

הוא הבהיר כי הפיגוע מחבל במטרות הארגון. "הארגון קיים זה חמש שנים, אנחנו מביאים אנשים מהצד הפלסטיני ומכירים להם את הארץ דרך פגישות עם ישראלים. זה לא קשור לימין או שמאל או כיוון פוליטי. זה פעולה הומניטרית. זה חשוב ששני הצדדים יכירו אחד את השני. מה שקרה היום עצוב מאוד, זה פגע לנו מאוד במוניטין. חשיבות הפגישה עם האזרח הישראלי היא גבוהה. ברגע שאנחנו שהפעילות שלנו מסכנת את האזרח הישראלי, אנחנו נמנעים ממנה מיד ומדווחים לגורמים האחראי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חשוד כבן 18 תושב השטחים שדקר ארבעה אזרחים באזור רחוב הירקון הרברט סמואל בת"א ופצע אותם באורח קל 23 באפריל 2017. מאצ'י הוף
מלון לאונרדו בתל אביב, מיד לאחר האירוע/מאצ'י הוף

מתחקיר האירוע עולה כי המחבל אחז בכלי חד, תקף עובר אורח ליד מלון הרודס, ונמלט לכיוון מלון לאונרדו הסמוך לכיכר אתרים בעיר. בנקודה זו הוא התנפל על שלושה נוספים ותקף אותם במהלומות בכלי אחר. הוא ניפץ את שמשת דלת הכניסה למלון וניסה להימלט בריצה. ניידת סיור שהבחינה בו עצרה אותו ברחוב הירקון באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully