וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

23.4.2017 / 14:00

בחירות בצרפת, איומי השבתת המשק אם לא יימצא פתרון למשבר רשות השידור, דו"ח האנטישמיות השנתי מתפרסם ערב יום השואה, הכנות בפולין למצעד החיים, סרט חדש מבקש לעשות צדק היסטורי ומגלה כי במרד גטו וארשה היה שותף כוח נוסף וגרסה רוקיסטית לשיריו של משורר שנספה בשואה

צילום: שלומי גבאי, אבי כהן, ניב אהרונסון

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בחירות בצרפת - יום הבחירות בעיצומו, לארבעת המתמודדים המובילים סיכוי להגיע לסיבוב השני. רוני אפרת דיווחה מפריז ואור רביד דיווח מנתניה עם היישראלים בעלי זכות ההצבעה שמימשו את זכותם בקלפי.
אורן נהרי עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS וג'וליאן בהלול מגיש ועורך בערוץ i24 על המרוץ הצמוד שכל תוצאה בו סבירה ועדיין מפתיעה.

3 חיילים סורים נהרגו הבוקר בתקיפה אווירית, אבי יששכרוף הפרשן לענייני ערבים על התקיפה הזו והירי הישראלי בשישי האחרון בתגובה על זליגה לישראל.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מאיים היום כי אם לא יימצא פתרון לרשות השידור החל מיום שלישי יושבת המשק. דנה ירקצי כתבת הרווחה של וואלה עם הפרטים.

הערב ייפתחו אירועי יום הזכרון לשואה ולגבורה תשע"ז. אלי אשכנזי, שליח וואלה! NEWS למצעד החיים, דיווח על ההכנות האחרונות למצעד

מרד גטו וארשה הפך לסמל ההתנגדות והגבורה היהודית בתקופת השואה. מרדכי אנילביץ' והארגון היהודי הלוחם (אי"ל) זכו לתהילת עולם כגיבורים שלא הלכו כצאן לטבח. בין הלוחמים של המרד הייתה קבוצה נוספת, חברי הארגון הצבאי היהודי- האצ"י, אשר למרות שהיה הכח המרכזי במרד לא זכה להנצחה בזיכרון הקולקטיבי. סרט חדש "ונזכור את כולם? מרד גטו ורשה הקרב האמיתי" מבקש לעשות צדק היסטורי, יובל חימוביץ' זוסר, במאי הסרט, סיפר עליו.

במועדון הבארבי בתל אביב תופיע הערב להקת "אל המשורר" עם ביצועים רוקיסטיים לשיריו של המשורר המנוח ולדיסלב שלגל.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully