וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: דייל אמריקן איירליינס מתעמת עם נוסעים אחרי שהכה אם ותינוק

בסרטון שהפך לוויראלי ניתן לראות את האישה ממררת בבכי בעודה מחזיקה את בנה, לאחר שעובד החברה הכה אותה באמצעות עגלה. אחד הנוסעים נחלץ לעזרתה של הנוסעת ובין השניים התפתח עימות אלים. מהחברה נמסר כי העובד הושעה, והנוסעת שודרגה למחלקה ראשונה

עובד אמריקן איירליינס תקף נוסעת עם עגלה והורד מהטיסה/צילום: פייסבוק

עובד בחברת התעופה "אמריקן איירליינס" תקף נוסעת בטיסה מסן פרנסיסקו לדאלאס, לאחר שבין השניים התגלע ויכוח לאחר שלא אפשר לה לעלות עם עגלתה למטוס. בתיעוד העימות, שהפך במהרה לוויראלי, ניתן לראות את האישה כשהיא ממררת בבכי בעודה מחזיקה את בנה הקטן, ואת הנוסעים האחרים נחלצים לעזרתה.

על פי עדויות הנוסעים האחרים, דייל המטוס, שהושעה היום (שבת) בידי החברה, היכה את האישה באמצעות העגלה ואף "פספס בסנטימטר את הבן שלה". בסרטון שעורר סערה ניתן לראות את אחד הנוסעים מתפרץ לעבר הדייל, ובין השניים התלקח עימות אלים עד שלבסוף העובד הורד מהמטוס בידי אחת הדיילות.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: כתב אישום נגד הישראלי בן ה-18 שנחשד באיומים על מוסדות יהודיים
כבר חגגתם במסיבת תה? המלכה אליזבת השנייה בת 91
האחים המוסלמים פרסמו תיעוד שבו חיילים מצרים הורגים אזרחים בסיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדייל התעמת באלימות עם אחד הנוסעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התעופה הודיעה כי פתחה בחקירת האירוע ומסרה כי היא "מתנצלת על הכאב שגרמה לנוסעת ולמשפחתה, ומצטערת בפני כל נוסע אחר שהושפע מהתקרית". הנוסעת ומשפחתה שודרגו למחלקה הראשונה לשארית הנסיעה.

לפני פחות משבועיים עלתה לכותרות חברת תעופה אמריקנית אחרת, "יונייטד איירליינס", לאחר שנוסע ממוצא אסייתי נגרר החוצה באלימות מטיסה בידי שוטרים משום שסירב להתפנות בכוחות עצמו בעקבות רישום יתר של נוסעים. הוידאו הפך ויראלי, במיוחד בסין, שם נטען כי הוא הורד מטיסה בשל מוצאו. השוטר שפינה אותו בכוח הועמד לבירור משמעתי והושעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תועדה ממררת בבכי. הנוסעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully