וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע המתיחות עם ברקת: בוטלה השתתפות ח"כ עזריה בטקס של עיריית י-ם

לטענת העירייה, נאומה של עזריה בטקס יום השואה בוטל כיוון ש"אנו לא מאפשרים השתתפות פוליטיקאים באירוע עירוני". אולם בשל מאבקי תקציבים, בחודשים האחרונים הידרדרו יחסיה עם ראש העיר, שבעבר שימשה כסגניתו

מפוצלת רחל עזריה וניר ברקת. יוסי ציפקיס
 הלל מאיר, עיבוד תמונה
"מגוחך להתעסק בדברים כאלו בערב יום השואה"/עיבוד תמונה, יוסי ציפקיס הלל מאיר

עיריית ירושלים ביטלה את השתתפותה של ח"כ רחל עזריה (כולנו) בטקס יום השואה ביום ראשון הקרוב. ברקע הרעת יחסיה עם ראש העיר ניר ברקת, גורם באגף התרבות של העירייה צלצל השבוע להנהלת מרכז ז'ראר בכר בעיר ודרש לבטל את השתתפות עזריה, תחת הנימוק הרשמי לפיו "אין לאפשר השתתפות פוליטיקאי באירוע עירוני". "מגוחך להתעסק בדברים כאלו בערב יום השואה", אמר גורם המעורה בנושא.

המתיחות בין עזריה לברקת שררה עוד מאז כיהנה כסגניתו בעירייה, והתגברה לאחרונה בשל מלחמות התקציב עם שר האוצר משה כחלון, אז תקפה עזריה את ראש העיר בפומבי. בינואר האחרון אמרה כי "ברקת משתמש באזרחי ירושלים. הוא מאיים בכל שני וחמישי בשביתה כללית בעיר".

מהעירייה נמסר כי "ח"כ עזריה מוזמנת לכבד את האירוע בנוכחותה, אולם לא יתאפשר לה לנאום. העירייה פועלת על פי נהלים ברורים באשר לבחירת נבחרי הציבור הנואמים באירוע עירוני, ואין סיבה לחרוג מהם עבור פוליטיקאי כזה או אחר".

עוד בוואלה! NEWS:
היריות שנשמעו ברחבי צרפת: הפיגוע של דאעש טורף את הקלפים במרוץ לנשיאות
ר"מ לבנון גינה את חיזבאללה בסיור בגבול: "הצבא יגן על המדינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully