וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בלוד: בן 38 נורה למוות על רקע סכסוך בין משפחות

גבר נוסף בן 39 ואישה בת 70 נפצעו באורח קשה מהירי ופונו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב עם פציעות קשות בחזה. מחקירת ראשונית של האירוע עולה כי הרקע לירי הוא סכסוך בין משפחות בעיר. ראש העיר: "החברה הערבית צריכה לעשות חשבון נפש"

2 פצועים מירי בלוד  20 באפריל 2017. מד"א
הרקע ככל הנראה סכסוך בין משפחות בעיר/מד"א

גבר כבן 38 נורה האמש (חמישי) למוות ברחוב פינסקר שבלוד. שני פצועים נוספים, גבר בן 39 ואישה בת 70 פונו באורח קשה לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, כשהם סובלים מפגיעות חזה חמורות. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הרקע לירי הוא סכסוך בין משפחות בעיר, אולם האישה שנפצעה נורתה ככל הנראה שלא במכוון.

מבית החולים נמסר כי בשעה 19:30 הובהל הגבר למקום כשהוא ללא רוח חיים. "כשהיינו בתחנה הגיע רכב פרטי כשבתכו גבר כבן 39 ואשה כבת 70 פצועים מירי, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות בפלג גופם העליון" סיפר פרמדיק מד"א יוסף איסמיל. "העברנו אותם מיד לאמבולנסים ופינינו אותם תוך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב". עם הגעת הפצועים לטיפול, מהומה התעוררה בקרב המשפחות.

בתגובה לרצח, כתב ראש העיר יאיר רביבו בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מבקש מהחברה הערבית לעשות חשבון נפש. לא ייתכן שמנטליות קלוקלת תגרום למעשי רצח חוזרים ונשנים ותשפיע על איכות החיים בעיר לוד". לדבריו של רביבו, "כשקורה רצח מיותר, כפי שאירע הערב בעיר העתיקה, הכי קל לחפש אשמים בממסד אבל האמת הכאובה נמצאת פנימה בחברה הערבית, והתסריט ההזוי של האירוע הערב מספר את הסיפור העצוב הזה".

עוד בוואלה! NEWS:
מתה מפצעיה פעילת זכויות נשים שנורתה בידי רעולי פנים בביתה בלוד
מסתמן: המלצה לכתב אישום נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות

2 פצועים מירי בלוד  20 באפריל 2017. מד"א
טיפול בפצועים בזירת הירי בלוד/מד"א

"אני משוכנע שגם זהות הרוצח הערב ידועה לרבים, אפילו לי, אבל ידי המשטרה כבולות, וכנראה שהוא ייעצר בימים הקרובים, אך ישוחרר מיד, כי 'לא נמצאו ראיות'", הוסיף. "פניתי לראש הממשלה ולשרים לביטחון פנים ולמשפטים לעצור את מחול השדים המטורף הזה ולהחמיר את החקיקה כנגד מחזיקי נשקים לא חוקיים".

לפני כחודש נרצחה בלוד סיהאם זבארגה, פעילת זכויות נשים כבת 30, שנורתה בדירתה. על פי החשד, רעולי פנים הגיעו לביתה של זבארגה ברחוב רמת אשכול וירו בפלג גופה העליון מטווח אפס, בעוד אחיה מנסה לגונן עליה. שבוע לאחר מותה עצרה המשטרה חמישה צעירים בחשד למעורבות ברצח.

במרץ האחרון גבר כבן 50 נדקר הערב למוות בעיר במהלך קטטה שפרצה בדירה ברחוב רגבים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירה, מצאו את הגבר עם דקירה בפלג גופו העליון, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. שוטרים ממחוז השפלה שהוזעקו לבניין פתחו בחקירת נסיבות הרצח. בקרבת הבית נעצר בעל הדירה, בן 61, ונבדקת מעורבותו באירוע.

(עדכון ראשון: 21:19)

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully