וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר מבני ברק פרץ לבית בת זוגו לשעבר ואנס אותה

20.4.2017 / 13:28

על פי החשד, בן 26 נכנס לדירה של חברתו לשעבר, בת 40, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. לדבריו, דווקא היא זו שאיימה עליו ושלחה לו הודעות לפיהן היא "תהרוס את חייו". מעצרו הוארך ביממה

מטה מחוז ירושלים במשטרה. דניאל אליסטר, דניאל אליסטר
משטרת מחוז ירושלים/דניאל אליסטר, דניאל אליסטר

גבר בן 26 מבני ברק נעצר אתמול בחשד שאנס את בת זוגו לשעבר, בת 40, בביתה שבירושלים. על פי החשד, הוא השתמש במפתח שנתנה לו בזמן שהיו בקשר וכך נכנס לביתה כדי לתקוף אותה. אתמול הגיעה האישה למשטרת ירושלים והגישה תלונה על המקרה, שאירע באוקטובר אשתקד.

לדבריה, הצעיר היה בן זוגה למשך חודשים אחדים. לאחר סיום הקשר הוא הגיע לביתה כשהוא שיכור, אנס אותה, ביצע בה מעשי סדום ואף איים עליה. עם מעצרו של החשוד, טען כי דווקא היא זו שמאיימת עליו והציג לחוקרים הודעות ווטסאפ ובהן כתבה "אהרוס לך את החיים", לדברי עו"ד עידן גמליאל.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים ובדיון הבוקר בבית משפט השלום, כינה עו"ד גמליאלי את האישה "אובססיבית ורווקה" והוסיף כי זו "גרסה מול גרסה". הוא הלין כי המשטרה לא הציגה בפני בית המשפט את אותן הודעות, והשופטת קרן מילר אמרה כי "חומר החקירה מקים חשד סביר" אך גם ביקרה את המשטרה שלא הציגה את ההודעות. לפיכך, האריכה את מעצרו ביום אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully