וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

20.4.2017 / 14:00

משבר הומינטרי בעזה, מריבת השבת המתחדשת והשלכותיה הפוליטיות, הבחירות המתקרבות בצרפת ומחירי מכשירי הסלולר יורדים בעקבות תוכנית כחלון. צפו במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS עם יעקב אילון

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

חשש למשבר הומינטרי בעזה: 12 שעות של ניתוק חשמל ברצועה ורק 4 שעות של זרם מובילים את בתי החולים לסף קריסה . אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים, דווח.

משבר השבת: כתבתנו הפוליטית טל שלו דיווחה על המשבר הפוליטי בעקבות החלטת בג"צ לאפשר את פתיחת המרכולים בעיר ללא הפסקה בסוף השבוע.

בעוד שלושה ימים צרפת הולכת לקלפי לסיבוב הראשון במרוץ לנשיאות לארמון. אחד עשר איש מתמודדים על המשרה הנחשקת, עורך חדשות החוץ אורן נהרי עשה סדר בסיכויי המועמדים.

חברות הסלולר מורידות את מחירי המכשירים בעקבות התוכנית של שר האוצר כחלון, מה יעשו היבואנים הקטנים וכמה יעלה מכשיר חדש? ליאור נאור מוואלה! טק דווח מחנות סלולר.

גם בלי גל גדות, מהיר ועצבני 8 שובר שיאי צפייה בישראל, אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות סיפר על התופעה ובאיזה בית קולנוע בארץ מקרינים את הסרט ב-20 אולמות במקביל?

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully