וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי, שוב הביתה: מי ראה את הכלב האבוד משלט החוצות הענק על כביש 1?

19.4.2017 / 9:30

מי שעבר לאחרונה במחלף גנות נתקל בשלט חריג שהתנוסס מעליו, ובו תמונת כלב שאבד, לצד הבטחה לפרס בסך 20 אלף שקלים למי שיביא מידע לאיתורו. בעליו סיפרה לוואלה! NEWS: "אני יוצאת מדעתי, אולי מישהו יצליח לעזור לי להחזיר הביתה את פרי"

הכלב האבוד פרי, 19 באפריל 2017. אור רביד
"אנחנו ממש קשורים". הכלב פרי/אור רביד

בימים האחרונים התנוסס מעל כביש 1 לכיוון תל אביב, מרחק קצר לאחר הפנייה למחלף גנות, שלט חוצות ועליו תמונה של כלב בורדר קולי חום לצד הכיתוב: "פרי אבד!". ראקל, אשת עסקים תושבת מבשרת ציון, התבררה כאחראית לפרסום, שנתלה בערב החג השני. "אולי מישהו יצליח לעזור לי להחזיר הביתה את פרי", סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS.

ראקל שיכנה את כלבה פרי לפני כחמישה שבועות בפנסיון לכלבים, לקראת נסיעה לחו"ל. לדבריה, כמה שעות לאחר טיסתה, היא קיבלה הודעה בהולה מהפנסיון. "מיד התקשרתי ונאמר לי שאחת המטפלות החדשות סיימה להאכיל את פרי ושכחה לנעול את שער הכלוב", סיפרה ראקל, ששבה מיד לארץ בעקבות ההודעה. "פרי מיומן בפריצת דלתות והוא פשוט ברח מהפנסיון. נו, מה הם רוצים? הכלב שלי גאון".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שבוע חיפושים: אותרה גופתו של הנעדר השלישי בכנרת
"בית חולים לדובים": המטופלים המפתיעים של הסטודנטים לרפואה בגליל
אחרי שבועות של ציפייה: הג'ירפה מניו יורק המליטה בשידור חי

הכלב האבוד פרי, 19 באפריל 2017. אור רביד
"המטרה שלי היא שישימו לב". שלט הפרסומת בכביש 1/אור רביד

בשבועות האחרונים היא מנסה לאתר את כלבה האהוב, שנמצא אצלה כבר שבע שנים מאז הצילה אותו מכליאה במעלה אדומים. "אני רק מחפשת אותו", אמרה. "איפה לא הייתי? אני יוצאת מדעתי, אנחנו ממש קשורים. בארץ למעשה הוא הקרוב היחיד שיש לי".

לדבריה, היא עברה במכלאות השונות באזור נמל התעופה בן גוריון, סיירה בשדות באזור ולאחרונה אף הפיצה יותר מ-150 אלף מודעות לבית אב בכל האזורים בסביבת ביתה - במבשרת ציון, במודיעין, בפתח תקווה ובאזור נתב"ג. יתרה מכך, פרסמה ראקל הודעות על כלבה בקבוצות חובבי בעלי חיים בפייסבוק.

היא הוסיפה, תוך ציון הפרס הכספי של המוצע של 20 אלף שקלים: "אני מאוד אוהבת את הכלב שלי, תראה את מחיר הפרס שנכתב על גבי המודעה, תבין כמה הוא חשוב לי". לדבריה, "המטרה שלי הייתה שעיתונאים ישימו לב לזה וישוחחו איתי על הכלב היקר שלי, ויפיצו את המידע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הכלב האבוד פרי, 19 באפריל 2017. אור רביד
ראקל והכלב פרי/אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully