וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 נחטף, נכבל והוכה על ידי צעירים שדרשו כופר תמורת שחרורו

16.4.2017 / 0:19

תושב זרזיר נחטף על ידי שישה צעירים שעל פי החשד כבלו אותו, הכו אותו וגרמו לו לכוויות באמצעות גחלים. אחרי שהתקשרו למשפחה ודרשו אלפי שקלים, המשטרה איתרה את המסתור ועצרה אותם

תושב זרזיר בשנות ה-40 לחייו נחטף ואותר באזור צומת בית רימון. חטיבת דובר המשטרה
הקורבן כפי שנמצא על ידי השוטרים/חטיבת דובר המשטרה

גבר כבן 40 מהמועצה המקומית זרזיר שבעמק יזרעאל נחטף שלשום (שישי) על ידי שישה צעירים תושבי כפר כנא. החוטפים דרשו מבני משפחתו של החטוף אלפי שקלים בתמורה לשחרורו. החשודים נעצרו והערב הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום שבנצרת.

אתמול בשעות הלילה הגיע אחד מהצעירים לביתו של הקורבן אותו הכיר לפני המקרה, וביקש ממנו להצטרף אליו לנסיעה. הגבר הסכים ונכנס לרכבו של הצעיר. להפתעתו, במכונית חיכו עוד שני צעירים, שהצביעו על רכב נוסף שנוסע בעקבותיהם ומשמש אותם לדבריהם כתגבור למקרה שיתנגד להם. החשודים הבהירו לקורבן כי אם לא יקבלו סכום של אלפי שקלים, יפגעו בו. הקורבן אמר להם בתגובה כי אין לו את הסכום הנקוב וכי אינו יודע מהיכן יוכל להשיגו.

תושב זרזיר בשנות ה-40 לחייו נחטף ואותר באזור צומת בית רימון. חטיבת דובר המשטרה
הקורבן במקום המסתור/חטיבת דובר המשטרה

על פי החשד, החוטפים הובילו את הקורבן לשדה חיטה הקרוב לצומת בית רימון, ושם הכו אותו בחוזקה, כבלו אותו וגרמו לו לכוויות באמצעות גחלים. במקביל, התקשרו החשודים לבני משפחתו של הקורבן ודרשו מהם כופר.

אחיו של הקורבן הגיע מיד לתחנת משטרה וסיפר להם על שיחת הכופר. השוטרים הפעילו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור הקורבן, והזניקו מסוק משטרה וכוחות משטרה רבים. לאחר שהתברר כי החטוף נמצא ככל הנראה באזור בית רימון, המשטרה חסמה את הצירים המובילים למקום במטרה למנוע מהחשודים להימלט מהמקום. לבסוף הצליחו השוטרים לאתר את המקום שבו הוחזק הקורבן, ועם הגעתם לשם התפתח מרדף רגלי אחר החשודים, שבמהלכו נעצר אחד מהם. בהמשך הצליחו השוטרים לאתר את חמשת החשודים הנוספים כשהם שוכבים על הקרקע במקומות שונים בשדה והם נעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "השוטרים עשו מאמצים רבים ללכוד את החשודים 'על חם'. לכידתם בזמן קצר תוך הפעלת כל האמצעים מראה כי כולם שווים בפני משטרת ישראל ואין הפרדה בין דם לדם, והיא פועלת בכל המגזרים במטרה למגר את האלימות ולהביא את העבריינים לדין".

(עדכון ראשון: 20:07)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully