וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

12.4.2017 / 14:00

הרוג בתאונת דרכים בנגב, ההתבטאות המקוממת של דובר הבית הלבן, בעלת מתחם אירוח בסיני על ההחלטה לסגור את מסוף טאבה ושלל פעילויות לבילוי בחול המועד

מערכת וואלה!

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS.
והיום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הרוג ושני פצועים בתאונת דרכים סמוך לצומת טללים בנגב, יניר יגנה כתב וואלה בדרום עם הפרטים.

גבר בו 82 נספה הבוקר בשריפה בדירה בפתח תקווה, כתב וואלה אור רביד דיווח מהזירה.

עמרי נחמיאס שליח וואלה לוושינגטון דיווח על שערוריית התבטאותו של דובר הבית הלבן שאמר כי אפילו היטלר לא השתמש בנשק כימי נגד בני עמו.

המשטרה הגרמנית עדיין חוקרת את פיצוץ המטענים שהרעידו את האוטובוס של קבוצת דורטמונד אתמול לפני המשחק מול מונאקו בליגת האלופות. יניב דורונבוש, שליח וואלה! NEWS בברלין,דיווח על ההתפתחויות.

אחרי שמעבר טאבה נסגר מחשש לטרור נגד ישראלים השוהים בסיני, בעלי העסקים במקום מתקשים להבין את ההחלטה הדרמטית וטוענים שהכל לגמרי רגוע.אורלי, בעלי מתחם הקסטל ביץ' בסיני על ההחלטה שהתקבלה בערב החג.

וחג הפסח הוא הזדמנות פז למטיילים, עדי חשמונאי כתבת וואלה בצפון דיווחה מאגם מונפורט ואיציק ויינגרטן המנהל האמנותי של פסטיבל הצגות ילדים ונוער בחיפה מציעים לכם שלל פעילויות לחול המועד.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully