וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחלאן על האיומים לחסלו: "צעד כזה יגרור שפיכות דמים בישראל"

23.11.2000 / 9:53

הגיב לראשונה על האיום של אריאל שרון לחסלו ; בראיון ליומון "א-שרק אלאווסט" אמר ראש הביטחון המסכל ברצועה: "האינתיפאדה נועדה כדי להביא להקמת מדינה עצמאית גם במזרח ירושלים"

מאת שי שריג

ראש מנגנון הביטחון הפלסטיני בעזה, מוחמד דחלאן, הגיב הבוקר על הקריאות שנשמעו לאחרונה בישראל, בין היתר על ידי יו"ר האופוזיציה, אריאל שרון, לחיסולו. בראיון ליומון "א-שרק אלאווסט" הזהיר דחלאן כי מימוש האיומים יגרור תגובה פלסטינית קשה ושפיכות דמים בישראל. על הצעת שרון הוא אמר: "הוא רוצח, וידוע כמי שידיו מגואלות בדם הערבים והפלסטינים בסברה ושתילה. הקריאה לחיסולי לא תועיל לישראל במשברים הפנימיים שלה, שסוחפים את האזור כולו אל תוך מעגל של אלימות ושפיכות דמים".

ראש הביטחון הפלסטיני לא פוסל את האפשרות שישראל תממש איומים אלו, אך מזהיר: "שפיכות דמים תגרור שפיכות דמים! צעד שכזה יביא לתגובה פלסטינית עקובה מדם נגד הישראלים".

בהתייחס למטרת האינתיפאדה הפלסטינית מבהיר דחלאן כי האינתיפאדה לא נועדה לשפר את תנאי הפלסטינים במשא ומתן, אלא כדי להעביר "מסר ברור מהעם הפלסטיני על רצונו בשחרור ובהקמת מדינה עצמאית בגדה, ברצועת עזה ובמזרח ירושלים. זהו המינימום שעומד מאחורי האינתיפאדה הנוכחית".

דחלאן מציע לראש הממשלה להפסיק את ההתקפות על הפלסטינים ולהבין את המסר של האינתיפאדה כדי להביא לרגיעה באזור.



0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully