וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה: גופת הנעדרת בתל אביב - אמו של הילד שמת בדירה

9.4.2017 / 16:39

בתום פעילות הזיהוי אושר כי האישה שגופתה נמצאה בתל אביב היא סיוון לביא, שבנה בן ה-12 מת ביום חמישי לאחר שישן בדירתם השרופה. לימור טרגן, חברתה של לביא: "לא היה לה קל, גם כלכלית וגם לגדל ילד לבד"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ורד לידני

המשטרה אישרה היום (ראשון) כי האישה שגופתה נמצאה הבוקר באתר בנייה בתל אביב היא סיוון לביא, אמו של הילד בן ה-12 שמת ביום חמישי לאחר שישן בדירה שרופה. ממשטרת מרחב יפתח נמסר כי "נתיחת גופת הילד הסתיימה ובשלב זה לא ניתן לקבוע את סיבת המוות ויש להמתין לתוצאות בדיקות מעבדה נוספות".

"הילד היה כל עולמה. לא הייתה שיחה שבה היא לא הייתה מספרת לי עליו ומתגאה בו. לא היה לה הרבה בחיים, והוא היה האור שלה", סיפרה היום לימור טרגן, חברתה של לביא, שכעת מתברר כי שמה קץ לחייה. לביא ובנה נמצאו מחוסרי הכרה ביום חמישי בביתם שבתל אביב, יומיים לאחר שפרצה בו שריפה קטנה. הילד בן ה-12 נמצא מת, ואילו אמו הובהלה במצב קל לבית החולים איכילוב, טופלה ושוחררה ביום שישי.

עוד בנושא:
הערכת המשטרה: אותרה גופת האם מת"א שנעדרה מאז שהתבשרה על מות בנה
אמו של הילד שנמצא מת בדירתם בת"א קיבלה את הבשורה הקשה בבית החולים
בן 12 חזר לביתו המפויח משריפה בתל אביב, איבד את הכרתו ומת

סיוון לביא, אמו של הילד בן ה-12 שנמצא מת בביתם בתל אביב. דוברות המשטרה, אתר רשמי
סיוון לביא/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"לא היה לה קל. גם כלכלית, גם לגדל ילד לבד, זה לא פשוט. לא היה איזה משהו מיוחד, תמיד שיתפנו אחת את השנייה על הקשיים, תמיד היה לי על מי להישען", סיפרה טרגן. "היא חברה טובה. אני לא מאמינה שזה קרה. פתאום יש לי חלל ריק. איבדתי חברה נפלאה".

לדבריה, "אופי העבודה שבחרה מעיד על האישיות שלה. זה לא מובן מאליו לעבוד עם ילדים עם קשיים, היא בחרה בזה והתמידה לאורך שנים". זאת, בהתייחס לעבודה של לביא עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי.

בתחילה חשבו גורמים במשטרה ובכבאות כי קיים קשר בין אובדן ההכרה של השניים לשריפה שפרצה בביתם מוקדם יותר בשבוע שעבר. ואולם, גורמים בכבאות מחוז תל אביב מסרו אתמול כי השריפה התפתחה בסלון מהדלקת נרות, וכי תוצריה לא היו אמורים להביא למותו – ולהערכתם מות הילד אינו קשור לשריפה. לפי המשטרה, בשלב זה היא אינה חשודה בגרימה למותו של בנה. "אין לי שום ספק שמדובר ברצף תאונות רעות וגורל רע, לא יותר מזה", אמרה טרגן.

(עדכון ראשון 14:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הזירה בה נמצאה גופת האישה בתל אביב לאחר נפילה מגובה 8 באפריל 2017. מאצ'י הוף
הזירה שבה אותרה ככל הנראה גופתה של לביא/מאצ'י הוף
  • עוד באותו נושא:
  • התאבדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully