וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פליט "האח הגדול" אנס שתי נשים אחרי מסיבת סיום העונה

דנה ירקצי ומערכת וואלה! סלבס

9.4.2017 / 17:00

שתי נשים הגישו תלונה, שלפיה, לאחר המסיבה נפגשו עמו בביתו ושם אנס אותן. במשטרה בוחנים את אמיתות התלונה וממתינים לממצאים פיזיולוגיים ורק אז תתקבל החלטה אם לבקש את הארכת מעצרו. החשוד הסתבך בעברו בשורה ארוכה של פרשות משפטיות

עריכה: ניר חן.

משתתף לשעבר בתכנית "האח הגדול" נעצר הבוקר (ראשון) בחשד לאונס של שתי נשים אחרי מסיבת סיום העונה שנערכה אתמול. השתיים התלוננו כי הן פגשו אותו במסיבה ולאחר מכן הלכו עמו לדירתו שבתל אביב - שם לכאורה אנס אותן. החשוד נעצר והכחיש את המיוחס לו.

לאחר שנחקר, במשטרת תחנת לב תל אביב בוחנים את אמיתות התלונה שהוגשה נגד החשוד. בשלב זה ממתינים במשטרה לממצאים פיזיולוגיים, הנוגעים לטענתן של שתי נשים, ורק עם קבלת הממצאים תתקבל החלטה אם לבקש את הארכת מעצרו. לפיכך, דיון בהארכת המעצר שהיה אמור להתקיים בשעה זו בבית משפט השלום בתל אביב מתעכב.

החשוד היה אחד המשתתפים הבולטים בתכנית, אף שהודח בשלב מוקדם יחסית. הוא הסתבך בעבר בסוגיות משפטיות, ובין היתר נתבע כמה פעמים ואף הוגש נגדו כתב אישום בנוגע לעבירות בנייה. בעברו היה איש חיי לילה בולט במרכז הארץ ובעל מועדונים ובשנים האחרונות עוסק בהפקת אירועים ומסיבות ובענייני נדל"ן.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מצרים: לפחות 21 הרוגים ויותר מ-40 פצועים בפיצוץ בכנסייה
שטייניץ: "לא צריכים פליטים ממדינות ערב - גם לא סורים"
משפחת החייל שנהרג בפיגוע: "אחיו הקטן סימס לו: 'אתה באמת מת?'"

(עדכון ראשון 12:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית האח הגדול/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully