וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בלש התחזה לחרדי במאה שערים - ועצר שמונה תוקפים

בעקבות שורה של אירועי תקיפת חיילים בשכונות חרדיות, יצאה המשטרה לפעילות יזומה שבה בלש התחזה לחייל דתי בשכונת מאה שערים. שמונה חשודים נעצרו לאחר שתקפו אותו והשליכו עליו חפצים, ונתפסו בשעת מעשה

צילום: יוסי איבגי, עריכה: ניב מעוז

שמונה חשודים נעצרו היום (חמישי) בשכונת מאה שערים בירושלים בחשד שתקפו חייל, בפעילות שבה בלש התחזה לדתי לובש מדים. הפעילות מגיעה לאחר שורה של תקיפות חיילים בשכונות חרדיות.

הבלש נכנס לשכונה ובתוך זמן קצר החלו תושבי השכונה לתקוף אותו, לירוק עליו ולהשליך חפצים לעברו, רק בשל היותו לובש מדים. השוטרים, שהיו ערוכים במקום, עצרו את החשודים בשעת מעשה עם תחילת התקיפה. ביצוע המעצרים, כך על פי המשטרה, הוא פועל יוצא של חקירה מורכבת מאומצת ויזומה לאיתור תוקפי לובשי המדים. כלל העצורים הובאו לחקירה במשטרה.

המשטרה עצרה שמונה חשודים בתקיפת לובשי מדים במהלך הפגנה בבירושלים. מערכת וואלה! NEWS
מתוך הסרטון שצולם בעת המעצרים/מערכת וואלה! NEWS

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את תופעת ההסתה ותקיפת חיילים חובשי כיפה על רקע שרותם בצה"ל ותקיפת שוטרים. המשטרה משקיעה מאמצים רבים לטיפול בתופעה, הן באמצעות איסוף מידע מודיעיני נגד מחוללי התקיפות וההסתה נגד לובשי המדים, לשם איתור מוקדם וככל האפשר מניעת ביצוע העבירות, והן במישור החקירתי לשם איתור חשודים והבאתם לדין, כפי שבוצע באירוע זה. המשטרה לא תהסס להמשיך ולנקוט יד קשה כנגד כל מי שיתקוף לובש מדים באשר הוא ותפעל למיצוי ההליכים הפליליים כנגדם והבאתם לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully