וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אמנם מטריד, אבל אל תתלונני": קצין מג"ב נאשם בניסיון אונס חיילת

6.4.2017 / 15:10

הקצין, ברק אברהם, נאשם כי ניסה לאנוס את המתלוננת ומשהתנגדה נחרצות הניח לה לבסוף. לאחר מכן, ביקש ממנה שלא תגיד דבר על מה שאירע כי "באמת חסר לי אם אני מסתבך". זהו האישום השלישי בחודשים האחרונים על עבירות מין של שוטרים בחיילות

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
שוחרר לביתו בתנאים מגבילים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד ברק אברהם, קצין מג"ב בן 25, בין עבירה של ניסיון אונס של חיילת בצה"ל. לפי כתב האישום, אברהם ביצע את המעשה במהלך בילוי משותף עם שוטרי מג"ב נוספים שכלל שתיית אלכוהול, ולאחר שהמתלוננת הביעה בפניו במפורשות את סירובה לקיומו של כל מגע מיני ביניהם. בשלב מעצרו של אברהם הוא נחשד בעבירת אונס, אולם בסופו של דבר הוחלט להאשימו בעבירה של ניסיון אונס. הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים בהסכמת מח"ש.

הבילוי התרחש ביום חמישי לפני כשבועיים. החיילת אספה את קצין המג"ב ברכבה והשניים נסעו לבילוי משותף ביחד עם חבריו של הקצין, אף הם שוטרי מג"ב. בשעת לילה מאוחרת נסעו השניים - שהיו מיודדים לפני המקרה - ביחד עם קצין מג"ב נוסף לביתו של אברהם ברמת השרון וישבו בחצר ביתו. בשלב כלשהו נכנס אברהם ליחידת דיור הסמוכה לחצר הבית וסימס למתלוננת: "את באה?". לאחר שנכנסה ליחידת הדיור ניסה אברהם לנשקה אולם היא נרתעה ממנו וציינה כי הדבר "לא מתאים".

בכתב האישום מתואר כי למרות התנגדותה של החיילת, חיבק אברהם את עורפה וניסה שוב לנשק. החיילת אמרה: "לא, לא", אולם לא הצליחה לחמוק מאברהם שהצמיד את גופה לגופו ונשק לה בכוח. לאחר מכן, ניסה אברהם לכפות על החיילת לקיים יחסי מין אולם לאור התנגדותה של החיילת, ששבה ואמרה לו: "אני לא רוצה, אני לא רוצה", הוא חדל בסופו של דבר ממעשיו.

"שלא יגיע לאוזניים ערלות"

בכתב האישום מתואר כי אברהם יצר קשר עם החיילת וניסה לקבוע עמה פגישה. לאחר שלא ענתה לשיחת טלפון שלו שלח לה הודעה, ובה כתב: "כרגע את מסננת אותי, אני מרגיש שאני מטריד אותך ועוד מפחד שאת תתלונני עליי למג"ד או המ"פ שלך אז זה לא כוונתי כי באמת חסר לי אם אני אסתבך".

החיילת כתבה לו בתגובה כי רק לאחר המעשה היא הבינה את ההשלכות של האירוע שהתרחש ביניהם, וכי בעקבותיו היא פוחדת להישאר לבדה בחדר עם גבר אחר. היא הוסיפה כי היא פגועה ומאוכזבת ממנו ובקשה שישמור ממנה מרחק. אברהם התנצל בפניה ואף הציע כי יעזוב את הבסיס אם זו תבקש ממנו, והוסיף: "מבקש ממך שזה לא יגיע לאזניים ערלות". בגין מעשים אלו הוא מואשם גם בהדחה בחקירה.

מדובר במקרה השלישי בחודשים האחרונים שבו מוגש כתב אישום בגין עבירות מין שמבצעים שוטרים בחיילות, וכפי שנחשף בוואלה! NEWS, בצה"ל שינו את נהלי "שילוב זרועות" – הכינוי לפעילות משותפת של שוטרים וחיילים, כך שלא יווצר מצב שחיילת יוצאת לפעילות לבדה עם שוטר.

מעו"ד עדי קידר, המיצג את אברהם, נמסר: "למרות הניסיונות של חוקרי מח"ש לייחס לו עבירת אינוס השתכנעו פרקליטי מח"ש כי עדות המתלוננת מהווה ניסיון אינוס. אני מעריך שלאחר שנלמד את חומר הראיות נילחם על חפותו של הנאשם. מדובר במערכת יחסים מיוחדת ובתיק מיוחד. העובדה שהנאשם שוחרר מדברת בפני עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully