וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגי הפיגוע הובאו למנוחות; עשרות פצועים עדין מאושפזים בבית החולים

23.11.2000 / 15:27

שושנה ריס ומאיר ברמי הובאו למנוחות בבית העלמין בחדרה; בבית החולים הלל יפה מאושפזים 36 פצועים מהם שישה במצב קשה; ראש הממשלה בביקור אצל הפצועים: "נצא מנצחים גם מהמאבק הזה"


מאיר ברמי ושונה ריס שנהרגו בפיגוע התופת אתמול בחדרה, הובאו למנוחות היום בבית הקברות בעיר חדרה.

מאיר ברמי בן 34, עבד בחודשים האחרונים כסניטר בבית החולים ההל יפה, אליו הובא אמש, לאחר שהאוטובוס בו נסע, מספר 7 התפוצץ. שושנה ריס, בת 21 מחדרה, עלתה לארץ לפני כעשר שנים, מאז היא התגוררה עם הוריה.

בפיגוע אתמול בחדרה נהרגו שני אנשים ונפצעו 61 בני אדם. בבית החולים "הלל יפה" בחדרה מאושפזים 36 פצועים, שישה מהם במצב קשה, שניים באורח בינוני ואילו היתר פצועים קל. שניים מהם הועברו לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה ביניהם גם התינוקת טארה אבו חוסיין שמוגדרת כפצועה בינונית וסובלת מכוויות המכסות 15 אחוזים מגופה. אביה, תושב הכפר בקא אל גרביה, נפצע קשה בפיגוע והוא מאושפז בחדרה.

ראש הממשלה, אהוד ברק ביקר בבוקר את פצועי הפיגוע בבית החולים. הוא פנה לפצועים ולבני משפחותיהם ואמר: "הטרור לא יצליח לשבור את כושר העמידה שלנו. אנחנו חזקים ושום דבר לא יכול לנו, נצא מנצחים גם מהמאבק הזה", דברי ברק.

בבוקר עבד בבית החולים - בערב חזר כפצוע קשה

מאיר ברמי עבד בבוקר בבית החולים "הלל יפה" בחדרה שם הועסק כסניטר. כמה שעות אחר כך הוא חזר למקום הפעם כפצוע אנוש. בערב קיבלה המשפחה, בסיוע פסיכולוג את הידיעה המרה - מאיר נפטר.

"למאיר היו חיים קשים אבל למרות כל הקשיים הוא ידע תמיד לחייך, לעזור לאחרים ולשמור על חוש ההומר", סיפר ל"מעריב", אחיו אריק.

מאיר הותיר אחריו ילדה בת שבע ותאומים בני חמש.

"פתאום שמעתי פיצוץ גדול ואז השיחה נותקה"

דודתה של שושנה ריס, שוחחה איתה בטלפון עד ששמעה את הבום הגדול. שושנה עלתה לארץ לפני כעשר שנים, מאז היא התגוררה עם הוריה: דר' טוביה ריס, רופא כללי בקופת חולים, וצביה, מטפלת בקשישים בקיבוץ גן שמואל.

בתום שירותה הצבאי, עברה שושנה קורס סוכני מכירות שאותו לא הצליחה לסיים. אתמול היא הלכה ברחוב ושוחחה עם דודתה בטלפון. "דיברנו על כל מיני דברים ופתאום שמעתי פיצוץ גדול ואז השיחה נותקה", סיפרה הדודה ל"מעריב". בבית החולים קיבלו בני המשפחה את הבשורה הכואבת.

שושנה הותירה הורים ושתי אחיות, סבינה בת 19 וענת בת 13.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully