וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך פסח: רשות הטבע והגנים מאיימת להשבית את אתריה

4.4.2017 / 16:10

ועד העובדים של הרשות הודיע כי בכוונתו להשבית את כל שמורות הטבע והגנים הלאומיים על רקע סכסוך עם ההנהלה בשיא עונת המטיילים - בחול המועד. "מנכ"ל הרשות מונע קידום ופוגע במצילים". הרשות: "הוועד משתמש בציבור הרוצה לנפוש כבן ערובה"

גן לאומי גן השלושה, 25 בפברואר 2017. מיטל אהרון, רשות הטבע והגנים, רשות הטבע והגנים
"אין להגיע לעבודה, לענות לטלפונים, למיילים ולקיים פגישות". מטילים בגן השלושה/רשות הטבע והגנים, מיטל אהרון, רשות הטבע והגנים

ימים ספורים לפני חג הפסח, הידוע בתור חג רווי מטיילים, הודיע היום (שלישי) ועד העובדים של רשות הטבע והגנים כי בכוונתו להשבית את כל שמורות הטבע והגנים הלאומיים. זאת, על רקע סכסוך עם ההנהלה. בהודעה ששיגר הוועד לכלל עובדי הרשות, נמסר כי בימים רביעי וחמישי הבאים – חול המועד פסח – ישבתו כל שמורות הטבע והגנים הלאומיים בארץ, לרבות סוכות ההצלה בחופים הנמצאים תחת אחריותה של הרשות.

"אין להגיע לעבודה בימים אלו, אין לענות לטלפונים, למיילים ואין לקיים פגישות", נכתב. "כל מערך הפיקוח ישבות, למעט כוננים שיקבלו אישור מיוחד מההסתדרות לעבוד בזמן השביתה בנושאים של שמירת טבע דחופים בלבד".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
העבריין עמיר מולנר חקר את קצין המשטרה לשעבר: "לא כאן לנקום"
שבוע לפני ליל הסדר: מאות חופשות פסח לחרדים בוטלו במפתיע
המתקפה הכימית בסוריה: "בית החולים שמטפל בפצועים הופצץ"

מטיילים בגן לאומי חורשת טל, ראש השנה תשע"ו, 14 בספטמבר 2015. תום עמית,
"ההנהלה מעסיקה את המצילים בצורה פוגענית". מטיילים בחורשת טל/תום עמית

לטענת הוועד, מנכ"ל הרשות, שאול גולדשטיין, "ממשיך לדרוש חוזים אישיים גם בתפקידים שבליבת הרשות ובכך עוצר את אפשרות עובדי הרשות להתקדם לתפקידים ניהוליים". לטענתם, הנהלת הרשות מעוניינת לקצץ במכסת שעות העבודה הגלובליות של העובדים ומסרבת להשוות את תנאי ההעסקה של המצילים בחופים שבאחריות הרשות לתנאים שמקבלים מקביליהם ביתר החופים.

עוד טוען הוועד כי ההנהלה מתעקשת להמשיך "להעסיק אותם (את המצילים בחופי הרשות - ע"ח) בצורה עונתית ופוגענית". כמו כן, מלין הוועד במכתבו על כך שההנהלה מערימה קשיים מול בקשת הוועד לאפשר לבני הזוג של העובדים לנהוג ברכבי הרשות.

"ההצעות שההנהלה הציעה במסגרת המשא ומתן מרוקנות מתוכן את התוספות שאנו דורשים לאור הגידול בעבודה ובמשימות השוטפות, שאותם אנו מבצעים יום יום", נכתב. "לאורך זמן ממושך נתנו הזדמנות להידברות, אך לא עוד. לא ניתן שימשיכו לגרור רגליים ולמשוך זמן מחג לחג. ביחד נעמוד על זכויותינו ונדאג לקבל את המגיע לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוועד משתמש בעובדים ככלי משחק". חוף הקשתות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרשות הטבע והגנים נמסר בתגובה: "הנהלת רשות הטבע והגנים הגיעה להסכמות עם ועד העובדים וזאת אחרי שהוועד חזר בו. את ההבנות החדשות שאליהן הגיעו הוועד וההנהלה הציגה ההנהלה לממונה על השכר באוצר. ההודעה על השביתה הגיעה תוך כדי הדיון. התנהלות זו של הוועד, המשתמש בעובדים ככלי משחק ובציבור הרוצה לנפוש כבן ערובה, הורסת את יחסי העבודה ברשות. ההנהלה תפנה בימים הקרובים לבית הדין לעבודה בכדי למנוע את עוגמת הנפש מהציבור ולאפשר לו לבקר באתרי הטבע והמורשת ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully