וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה קלה בעוצמה 3 שמקורה בים הורגשה באזור חיפה

4.4.2017 / 13:03

המכון הגיאופיסי דיווח כי הרעש התרחש בעומק של 12 קילומטרים בתוך הים, וכי העובדה שהורגש הינה חריגה. רעידות בעוצמות כאלה אינן חריגות באזורנו. עיריית חיפה: לא דווח על נזק או נפגעים

רעידת אדמה. ShutterStock
רעידת אדמה קלה בצפון/ShutterStock

רעידת אדמה קלה מאוד בעוצמה של 3 הורגשה באזור קו הים בחיפה. הרעש התרחש בעומק של 12 קילומטרים בים, צפונית למפרץ עכו כך נמסר מהמכון הגיאופיסי המנטר רעידות אדמה. רעשים בעוצמות כאלה אינן נדירות באזורנו, ובסוף החודש שעבר הייתה רעידה בעוצמה 3 בים באזור גבול הצפון, ורעידה נוספת באזור סיני בעוצמה של 3.5. עם זאת, העובדה כי הרעידה הורגשה על ידי תושבים בחיפה היא חריגה.

מעיריית חיפה נמסר כי "מערכות ההתראה בפני רעידות אדמה שהותקנו בבתי הספר פעלו לפני זמן קצר, ואכן נתקבלה הודעה כי רעידת אדמה קלה בעוצמה 3 נרשמה באזור חיפה. לא דווח על נפגעים או על נזק".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בסוריה: מאה הרוגים ו-400 פצועים במתקפה כימית במעוז המורדים
תלמיד בי"ס חילוני נדרש לחבוש כיפה בטקס יום השואה: "לא הגיוני שמחייבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשלושה חודשים הורגשה רעידה נוספת ברחבי הארץ, שמוקדה היה ממזרח לאי כרתים שביוון, בעוצמה 5.6. תושבים דיווחו על הרעש הן בערים הצפוניות, וגם בבאר שבע שבדרום. "בדיוק הרדמתי את הילדה, כשלפתע המיטה החלה לרעוד", סיפרה אז תושבת תל אביב. "בהתחלה חשבתי שאני מדמיינת, אבל אז הבנתי שמדובר ברעידת אדמה. כעבור כמה שניות הרעדים הופסקו אבל הילדה לא הבינה מה קורה". ליאור דוד, תושב חיפה, עשה בדיוק את דרכו הביתה מהעבודה. "הרגשנו רעידות קלות, אבל חשבנו שזה בגלל משאית הזבל שחלפה לידנו ועשתה הרבה רעש", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully