וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר אלן מסודי נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו

2.4.2017 / 12:55

בת הזוג התלוננה בסוף השבוע במשטרה כי מסודי הלם בה באגרופו במהלך ויכוח בביתם בתל אביב. מסודי טען כי ניסה למנוע ממנה להשליך עותק של הברית החדשה. מעצרו הוארך עד ליום שני

הכדורגלן אלן מסודי. ברני ארדוב
"רוצה להיות מאמן כדורגל". מסודי/ברני ארדוב

שחקן הכדורגל לשעבר אלן מסודי נעצר אתמול על ידי משטרת תל אביב בחשד שתקף את בת זוגו. שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי כץ האריכה היום (ראשון) את מעצרו ביממה נוספת. בת זוגו של מסודי טענה כי במהלך מריבה ביניהם ניסתה להשליך לעברו ספר הברית החדשה ובתגובה הוא חבט בה באגרופו. מסודי עצמו טען כי ניסה למנוע את השלכת הספר הקדוש ואחז בידה. בשעות הצהריים בשבת הוזעקו שוטרי משטרת תל אביב לבית שבו מתגוררים בני הזוג במרכז העיר.

על פי החשד בין השניים פרצה מריבה שבמהלכה תקף השחקן לשעבר את בת זוגו. לאחר חקירתו במשטרה הובא מסודי לבית המשפט ובמהלך הדיון סיפר כי הוא שוהה בישראל מזה עשר שנים. "שיחקתי במכבי חיפה ובמכבי נתניה ואני רוצה להיות מאמן כדורגל", אמר.

מסודי, אזרח קונגו בן 38, איבד את מקום מגוריו לאחרונה בשל קשיים כלכליים. בריאיון לוואלה! NEWS סיפר בעבר על קשייו ועל רצונו להישאר בישראל. "אני באמת צריך עזרה. יש לי בעיה גדולה, אני בחוץ, אני לא יודע איפה אני ישן מחר. היום אני יודע, מחר לא. אני צריך עזרה פה בארץ, צריך עבודה", אמר מסודי בסרטון שהעלה בשבוע שעבר לרשת ובו ביקש את עזרת הגולשים.

לקריאה נוספת:
אלן מסודי נזרק לרחוב: "אני צריך עזרה, לא יודע איפה אשן מחר"
הירתמות גדולה עבור אלן מסודי: "אני לא עוזב את הילדה שלי"
אלן מסודי בראיון מיוחד: "הייתי בן אדם מת, לא רציתי לחיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully