וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט ניצחה את לאציו

22.11.2000 / 23:35

אלופת בלגיה גברה 0:1 על אלופת איטליה בפתיחת הסיבוב השני בליגת האלופות. ריאל מדריד ניצחה בחוץ את לידס ובאיירן מינכן גברה בבית על ליון

הערב נערכו משחקי הסיבוב השני בליגת האלופות.

אלופת בלגיה ,אנדרלכט, השיגה הישג מצויין כשגברה בבית על אלופת איטליה, לאציו, 0:1 משער של ראדזינסקי בדקה ה-83. המארחים שיחקו היטב ובשלב מסוים נדמה היה כי האיטלקים יהיו מרוצים מתיקו, עד שלקראת הסיום לקחו הבלגים את כל הקופה.

ריאל מדריד השיגה שלוש נקודות חשובות כשניצחה בלידס את הקבוצה המקומית 0:2. היירו (66) וראול (68) העניקו את הניצחון לאלופת אירופה. פיגו, ראול וגוטי הטרידו את ההגנה האנגלית, ובתוך שלוש דקות במחצית השניה לחצו על הדוושה והשיגו את הנקודות היקרות, כפי שצריכה לעשות אלופה השואפת לשמור על תוארה.

באיירן מינכן ניצחה בבית את ליון משער של חלוץ נבחרת גרמניה, ירמיס, בדקה ה-55.

מוקדם יותר הערב הביסה ספרטק מוסקבה את ארסנל 1:4. התותחנים עלו ליתרון ראשון משער של סרביניו כבר בדקה ה-2 אך צמד של מארקו (29, 51) השלימו מהפך לרוסים, טיטוב (77) ורובסון (82) חתמו את התוצאה. יתכן שאם דייויד סימאן היה בשער ולא מאנינגר האוסטרי, העניינים היו מתפתחים אחרת, אבל בכל מקרה צריכה ארסנל, שנראתה טוב בשלב הראשון, לעבוד על תיקון הליקויים אם היא לא רוצה לנשור מהמפעל בתום השלב השני. עם מאמן כמו שלה וספסל כל כך מוכשר (מה גם ששחקנים כמו סימאן וברגקאמפ לא היו בסגל) אין סיבה שהשיפור לא יבוא.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully