וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוסק רק בסכסוך: שליח טראמפ הגיע לאירוע חרדי בירושלים

30.3.2017 / 0:12

ג'ייסן גרינבלט הגיע לכינוס לרגל פתיחת ישיבות בין הזמנים ופגש את הרב גרשון אדלשטיין, מבכירי הרבנים בזרם הליטאי. הוא התייעץ עמו וקיבל את ברכתו, ולסיום נשאר להשתתף באירוע

צלמים זמניים מורשים

רגע אחרי שנפגש עם נציגי מדינות ערב על חידוש התהליך המדיני בין ישראל והפלסטינים, הגיע ג'ייסון גרינבלט, השליח של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לאירוע חרדי בירושלים. בכינוס שמימנה עיריית ירושלים לרגל פתיחת ישיבות בין הזמנים, מסגרות לימודיות הפועלות במסגרת חופשת הפסח של עולם הישיבות הליטאי, פגש גרינבלט את הרב גרשון אדלשטיין, מחשובי הרבנים בציבור החרדי-ליטאי ומי שמסומן להפוך להיות יורשו של המנהיג הנוכחי הרב אהרון לייב שטיינמן.

את גרינבלט הציג בפני הרב אדלשטיין סגן ראש עיריית ירושלים, יצחק פינדרוס. "הוא לקח על עצמו שליחות לעזור במזרח התיכון בכל העניינים מטעם הנשיא, והוא בא במיוחד מירדן לקבל ברכה מראש הישיבה", אמר. הרב אדלשטיין אמר לו: "זה תפקיד חשוב". גרינבלט השיב בהסכמה והוסיף: "אתה יודע להגיד לי איך יהיה לי את המוח לעשות את התפקיד הזה?" אדלשטיין ענה: "אדם שרוצה לעשות מעשים טובים משמיים עוזרים לו. נותנים לו סייעתא דישמייא (עזרה משמיים)". בהמשך, הוסיף: "בזכות מעשים טובים זוכים לחיים טובים ומאושרים לכל המשפחה".

(עדכון ראשון: 21:15)

פינדרוס הוסיף בשמו של גרינבלט כי יש לו שישה ילדים ו"הוא לא יכול להיות עכשיו בבית". הרב ענה: "בזכות המעשים הטובים, הילדים יעשו לך המון נחת". גרינבלט נשאר להשתתף באירוע עצמו.

גרינבלט באירוע חרדי בירושלים. מערכת וואלה! NEWS
גרינבלט באירוע אמש/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully