וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבה הזו מהפנטת אנשים במבט קצר - האם זה יקרה גם לכם?

1.4.2017 / 6:40

אחרי שכבשה את לבו הקר כקרח של סיימון קאוול בתכנית הכשרונות Britain's Got Talent, הכלבה המהפנטת הגיעה לסין והרדימה בשידור חי לא פחות מ-11 אנשים. תראו איך היא עושה את זה

צילום מסך

הכלבה המהפנטת - ה"היפנודוג" - כבשה את בריטניה כשהשתתפה ב-2015 בתכנית הכשרונות הפופולארית Britain's Got Talent כשהצליחה להכניס לשינה עמוקה שבעה מתנדבים מהקהל ואת שני המנחים של התכנית. אפילו סיימון קאוול עלה לבמה ובחן את יכולותיה של הכלבה המהפנטת בעצמו ועל אף שטען כי עליו זה לא יעבוד - הוא לא הצליח לעצור את גל הפיהוקים שהגיעו אחר כך.

שנתיים אחרי, פרינסס, כלבת השפיץ הגרמני ושולייתה האנושית, כריסטינה לנון בת ה-41, הגיעו לתכנית הכשרונות הסינית "אתגר בלתי אפשרי" והצליחו להדהים את צוות השופטים והקהל באותו טריק שכבש את הבריטים. הפעם הצליחה פרינסס להרדים במבט קצר לא פחות מ-11 צופים, שנפלו אחד אחרי השני כמו זבובים.

כלב מהפנט. צילום מסך
רק אל תסתכלו לה בעיניים/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

15 דברים מפתיעים שכנראה לא ידעתם על הכלב שלכם

לכתבה המלאה

ב-2015 סיימון נותר המום מיכולותיה של כלבת הפלא, "זה ב-100 אחוז אמיתי", הוא אמר אחרי השידור החי, "זה כמו שהמוח שלך יגיד לך לעשות משהו שאתה לא אמור לעשות אבל אתה פשוט זורם עם זה" .

הוא הוסיף: "תמיד אמרתי שאני רוצה למצוא חתול שמנגן בגיטרה. אנחנו חושב שהצלחנו לא רע כשמצאנו כלב שיכול להפנט אנשים. אני מרגיש שאני יכול לשלוט בעולם עם הכלב הזה".

זהמ מה שקרה כשההיפנודוג פגש את סיימון קאוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully