וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: שופט זיכה צעיר עשיר מתקיפה מינית - כי פעל "ללא תשוקה"

דייגו קרוז חטף יחד עם שלושה מחבריו נערה אחרי סיום מסיבת סילבסטר ותקף אותה מינית במכונית, אולם השופט קבע כי הוא לא נהנה מכך ולכן לא הרשיע אותו. ההחלטה ספגה גינויים מצד ארגוני זכויות, הרואים בכך הוכחה נוספת לחסינותם של בעלי ממון

שוטרים עוצרים חשודים בביזה במדינת ורקרוז, מקסיקו, ינואר 2017. AP
שוטרים עוצרים חשודים בביזה במדינת ורקרוז, ינואר/AP

שופט במקסיקו זיכה צעיר ממשפחה מבוססת מתקפה מינית של נערה בטענה כי הוא לא נהנה מהמעשה. ההחלטה שלא להרשיע את דייגו קרוז ממדינת ורקרוז שבמזרח מקסיקו פורסמה ביום שני והיא ספגה ביקורת נוקבת מצד ארגוני זכויות ונשים ומצד גורמים אחרים, הסבורים כי זאת הוכחה נוספת לכך שעשירים נמצאים מעל לחוק.

קרוז בן ה-21 היה אחד מארבעה צעירים, בני משפחות אמידות, שהואשמו בחטיפת חברתם ללימודים בת ה-17 בתום מסיבת הסילבסטר בינואר 2015. על אף שקרוז נגע בחזה של הנערה והחדיר אצבעות לאיבר מינה, השופט קבע כי הוא פעל "ללא תשוקה" - ולכן הוא לא אשם. השופט הוסיף גם כי הנערה אמנם הוכרחה להיכנס למכונית, אולם בשום שלב היא לא הייתה חסרת אונים. שניים מחבריו של קרוז מואשמים גם הם במעשים דומים.

מדינת ורקרוז נמצאת בכותרות בתקופה האחרונה ברקע המלחמה בין קרטלי סמים יריבים. אלפי נשים נעלמו, 250 שלדים אותרו בקבר סודי ומושל המדינה לשעבר נמצא במנוסה בשל טענות נגדו על כך שגנב כסף רב מהקופה הציבורית.

לקריאה נוספת
בחודש הראשון של ממשל טראמפ: צניחה במספר המהגרים ממקסיקו
מקסיקו: 5 הרוגים בירי במהלך פסטיבל מוזיקה בעיירת חוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully