וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שולף ארנק מתיקה של אישה בחנות מלאה בלקוחות – ונמלט

28.3.2017 / 7:32

מצלמות אבטחה בחנות ירקות ברחוב אילת בחולון תיעדו כיצד גבר גונב את ארנקה של אישה, בזמן שזו מטפלת בבנה הפעוט בעגלה. "החנות הייתה מלאה בלקוחות, כנראה שהגנב מכיר את השטח", אמרה אחת הקונות

עריכה: יאיר דניאל

ביום חמישי שעבר נגנב ארנקה של אישה בחנות ירקות ברחוב אילת בחולון. המקרה תועד במצלמות האבטחה של החנות והובא לידיעת תחנת איילון של המשטרה, שפתחה בחקירה. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה הגנב מנסה להיטמע בין הלקוחות בחנות, בזמן שנכנסת האישה, אם לפעוט שיושב בעגלה.

בזמן שהאם מטפלת בבנה ומשוחחת אתו, שולח הגנב את ידו לעבר התיק המונח על העגלה, שולף ממנו ארנק וממהר להסתלק מהחנות הירקות, בעוד הקורבן וילדה כלל לא מבחינים בגניבה. הלקוחות הקבועים בחנות שצפו בתיעוד מצלמות האבטחה לא מאמינים שזה קרה בזמן שעשו את הקניות לקראת השבת.

תיעוד: חשוד גנב את ארנקה של אם לפעוט בחנות בחולון בזמן שהתכופפה לטפל בבנה. מערכת וואלה! NEWS
"הסתלק מהחנות מבלי שמישהו יבחין בו"/מערכת וואלה! NEWS

אחת הקונות סיפרה כי "ביום חמישי האחרון הגענו לחנות הירקות השכונתית כמו בכל סוף שבוע, כדי לעשות קניות לקראת השבת. בשעה שהשוד התבצע החנות הייתה מלאה בלקוחות".

היא הוסיפה כי "כנראה שהגנב מכיר את השטח ומכיר את ההתנהלות אחרת אי אפשר להסביר איך הצליח פשוט לשלוף ללקוחה את הארנק ולהסתלק מהחנות מבלי שמישהו יבחין בו. אנשים כאלה צריכים להיות מאחורי סורג ובריח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully