וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

27.3.2017 / 14:00

נשיא המדינה סרב לבקשת החנינה של אולמרט, המצור הימי שחמאס הטיל על עזה, המשבר הפוליטי וכמה עולה לבלות את ליל הסדר באילת? הצטרפו בכל יום לשידור החי עם יעקב אילון מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, יותם רונן, אבי כהן, בני בן סימון. עריכת וידאו: ניר חן.

וואלה! NEWS משיק השבוע את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן השקוף ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

נשיא המדינה ראובן ריבלין, דחה את בקשת האסיר בהווה וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לחנינה. טל שלו , כתבתנו, הפוליטית, דיווחה על נימוקי הנשיא לסרב לבקשה.

חמאס הטיל מצור ימי על עזה ואסר את הדיג בחופי הרצועה. הצעד מגיע אחרי חיסול בכיר חמאס מאזן פוקהא, וזאת במטרה למנוע ממשתפי פעולה עם החיסול לברוח מהרצועה. אמיר בוחבוט, פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא דיווח מגבול הרצועה.

המשבר הקואליציוני סביב התאגיד: למרות ניסיונות ההידברות רה"מ נתניהו ושר האוצר כחלון לא הצליחו להגיע לפשרה, האם אנחנו לקראת בחירות? שר הבריאות יעקב ליצמן, איש יהדות התורה, אמר לאולפן וואלה!NEWS : יהדות התורה תקבל יותר מנדטים, אך זה לא העיתוי לבחירות.


והשבוע תתחיל בריטניה את הליך היציאה מהאיחוד האירופי, הברקסיט. היציאה מתרחשת בתאריך סימבולי - בסוף השבוע ציינו באיחוד 60 שנה לאמנת רומא, הבסיס לשוק האירופי המשותף. עורך חדשות החוץ אורן נהרי בכתבה מיוחדת על השנה הדרמטית של האיחוד.

רוצים לחגוג את ליל הסדר באילת? תצטרכו להפרד מעשרות אלפי שקלים. כתבת הצרכנות אירה אימרגליק עם החשבון המופרז שתצטרכו לשלם על חופשה משפחתית בעיר הדרומית.

יום התיאטרון היום: השחקן המוערך נתן דטנר בראיון מיוחד לאולפן וואלה! NEWS על מצב התיאטרון והתרבות בישראל. מדבר על התקציב הנמוך לתרבות .

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully