וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

26.3.2017 / 15:00

המשבר הקואליציוני סביב התאגיד, חיסול בכיר חמאס ויורם ארבל נפרד ממאיר אינשטיין - הצטרפו בכל יום לשידור החי עם יעקב אילון מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS

צילום: יוסי ציפקיס, רוני כנפו, אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

ואלה! NEWS השיק היום (ראשון) את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן השקוף ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

חיסול בכיר חמאס מאזן פוקהא בסוף השבוע: אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים, שדיווח על כל הפרטים החדשים על החיסול ואיומי חמאס על ישראל.

האם אנחנו לקראת עימות נוסף: עורך חדשות החוץ, אורן נהרי, על הניסוי הגרעיני החדש של קוריאה הצפונית.

המשבר הקואלציוני סביב התאגיד: האם שר האוצר משה כחלון וראש הממשלה נתניהו הצליחו להגיע לנוסחת פשרה שתמנע בחירות? ראיונות עם יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן מהליכוד, וח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת כולנו. וגם כתבה מיוחדת של הילה קובו: איך ראש הממשלה ישיג שליטה בתאגיד ב-10 שלבים?

השדר והעמית יורם ארבל נפרד באולפן מהשדר ופס הקול של שידורי הספורט בישראלי, מאיר אינשטיין, שהלך לעולמו בסוף השבוע.

פרשן וואלה! ספורט אורן יוסיפוביץ ניתח את התגובות למשחק בין ישראל לספרד במוקדמות המונדיאל.

ומדוע יש עלייה במכירת ערכות הקנאביס בישראל וכמה עולה ערכה ביתית כזאת? כתבת הצרכנות של וואלה! NEWS אימרגליק, בדקה והביאה את הנתונים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully