וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה מדאיגה: הצעירות שעושות טוורקינג על מכוניות נוסעות

26.3.2017 / 10:00

לא סתם הווידאו הבא גרף מיליוני צפיות בתוך כמה ימים. צעירה חצי עירומה נראתה "רוכבת" על גג של מכונית נוסעת ברחובות פלורידה. המשטרה טוענת ש"אין לה שום תיעוד" אבל בדיקה זריזה מגלה - מדובר בטרנד

Twitter

מי שביקר פעם במיאמי, פלורידה, יודע שבעיר הקסומה הזו הכול יכול להיות. אלא שסרטון חדש שעלהבשבוע שעבר לרשת והפך לוויראלי בתוך שעות, עשוי להפתיע גם את אלו שחשבו שראו כבר הכל.

בווידאו שעלה לטוויטר נראית צעירה כמעט ללא בגדים, מבצעת ריקוד טוורקינג על גג של מכונית נוסעת. קחו את הזמן כדי לקרוא את המשפט הזה שוב. באופן לא מפתיע, הווידאו, שעלה לרשת רק לפני מספר ימים, הספיק לגרוף מיליוני צפיות ולגרום ללא מעט תהיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעירום חלקי, על גג של מכונית נוסעת, בלב מיאמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא

ההורים התגייסו למען המורה שפוטרה כי עשתה טוורקינג בביקיני

לכתבה המלאה

ומה לגבי המשטרה? הם טוענים שהם "לא ראו שום דבר, לא מודעים לשום דבר ושאין להם שום תיעוד של נערה שמבצעת טוורקינג ברחובות". כן, כי סרטון שמתעד את האירוע זה לא ממש תיעוד.

אבל אם חשבתם שמדובר במקרה בודד וזחיח - תחשבו שוב. ב-"huffingtonpost" מדווחים שזה לא הפעם הראשונה (וכנראה גם לא האחרונה) שדבר כזה קורה. אפילו לא בשבועיים האחרונים. כמו למשל הבחורה הזו - שבחרה לעשות טוורקינג על לא פחות מטרקטורון משטרתי.

הצעירה לא נעצרה והתקרית הסתיימה בשלום, כך טוענים במשטרת החופים של מיאמי. "הרוחצת עשתה בחירה שגויה כשטיפסה על אחד מכלי הרכב שלנו בזמן שהשוטר ניסה לסגת מתוך קהל גדול", נמסר מדוברות המשטרה המקומית, "אנחנו מפצירים באנשים שמבקרים בחופי הרחצה שלנו להנות - אבל בצורה בטוחה ואחראית".

חשבתם שבזה זה נגמר? צעירה נוספת תועדה אף היא במיאמי בתחילת השבוע שעבר בסרטון הזה -

אנחנו מרגישים מחוייבים לספר לכם שלא מדובר בתופעה חדשה ובטח שלא בטוחה - כבר לפני שנתיים דיווחנו על בריטני סימור בת ה-18, שהחליטה לבצע טוורקינג ברכב נוסע - ולפתוח את הדלת תוך כדי. זה נגמר רע מאוד.

במילים אחרות - אנחנו מאוד לא ממליצים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully