וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנים אחרי שבתה נפצעה בתאונה הגיעה האם להודות לשוטרת שסייעה לה

25.3.2017 / 10:30

לפני כשש שנים נפצעה ילדה בת 11 באורח קשה בתאונה בבת ים. שוטרת במוקד הרגיעה את האם ודיברה אתה עד שהגיעה למקום התאונה ופגשה את בתה. אחרי שנים איתרה האם את השוטרת והגיעה להודות לה: "רוזי המלאכית שלי"

עריכה: שמרית גולדשטיין

במשך כשש שנים חיפשה יפית לוי את השוטרת שסייעה לה במוקד 100 של משטרת מחוז תל אביב לאחר שבתה נפצעה בתאונה. בתאונה שאירעה אז בבת ים נפצעה הבת שהייתה בת 11 באורח קשה, כשנדרסה בעת שחצה במעבר חצייה. השוטרת הרגיעה את האם והייתה אתה על הקו עד שהגיעה למקום התאונה ופגשה את בתה. השבוע התקשרה האם למוקד והצליחה לאתר את השוטרת – רס"ב רוזי בן גיאט.

לאחר התאונה חיפשה לוי את השוטרת כדי להודות לה על עזרתה, אך ללא הצלחה. לוי ידעה רק את שמה הפרטי של השוטרת ולא ידעה איך לאתר אותה. השבוע התקשרה האם למוקד המידע הארצי של המשטרה, מוקד 110, בניסיון למצוא את השוטרת. בשיחה עם מוקדנית גילתה כי השוטרת שאותה היא מחפשת היא מפקדת יחידה במוקד 110.

עוד בוואלה! NEWS:
חליפות שף במקום מדי אסיר: בוגרי קורס הבישול של כלא צלמון
אבל בנירים: שניים ממייסדי הקיבוץ נהרגו בתאונה בדרכם לחתונה
מזג אוויר: התחממות קלה, יבש ושמים בהירים

"המלאכית שלי", כשש שנים אחרי שבתה נפצעה בתאונה הגיעה האם להודות לשוטרת שסייעה לה. מערכת וואלה! NEWS
"בסופו של דבר היא נמצאה". לוי ורוזי, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

"ככל הנראה מדובר ברוזי שהיא אחראית משמרת ובמקרה היא נמצאת פה", אמרה המוקדנית לאם והעבירה את השיחה אל השוטרת. "תקשיבי יקירתי, אני חושבת שאת זו רוזי המלאכית שלי", אמרה האם הנרגשת לשוטרת והזכירה לה את המקרה. "את דיברת איתי והיית איתי כל הזמן על הקו. במשך שנים חשבתי עליך, אמרתי שאני חייבת לראות את האישה המדהימה הזאת. הילדה בסדר, היום היא בכיתה י"ב".

אתמול הגיעה לוי למוקד 110 כדי לפגוש השוטרת ולהודות לה על האכפתיות, הדאגה והשירות בזמן שהייתה חרדה לגורל בתה. "ניסיתי להשיג את רוזי לא פעם ולא פעמיים וכל פעם הניסיון נכשל", אמרה האם בדמעות והתרגשות. "בסופו של דבר היא נמצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully