וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה: ישראלי בן 48 נורה למוות ליד רכבו בסן חוזה

לפי דיווחים מקומיים, האיש, שעוסק בנדל"ן ומגיע למדינה לביקורים תדירים, יצא מבניין דירות בעיר, וכשצעד למכונית שבה חיכה לו חברו, זינקו לעברו שלושה חשודים. הם ירו לעברו ארבעה כדורים ונמלטו עם כמה מחפציו. משרד החוץ אישר את דבר מותו

סן חוזה, קוסטה ריקה. ויקיפדיה, אתר רשמי
סן חוזה, קוסטה ריקה/אתר רשמי, ויקיפדיה

אזרח ישראלי בן 48 נורה למוות ליד רכבו בסן חוזה שבקוסטה ריקה – כך דווח אתמול (חמישי) בכלי תקשורת מקומיים. לפי הדיווח, התקרית אירעה בשעה 5:20 (שעון מקומי) בבוקר. האיש יצא מבניין דירות בעיר, וכשצעד למכונית שבה חיכה לו חברו, זינקו לעברו שלושה חשודים, ירו ארבע פעמים ונמלטו עם כמה מחפציו. משרד החוץ אישר את דבר מותו ומסר כי הודעה הועברה למשפחתו. "כמו כן, אנו מסייעים בתהליך השבת הגופה לישראל", נמסר. "נסיבות מותו נחקרות".

בכלי התקשורת המקומיים דיווחו כי האזרח הגיע לקוסטה ריקה באחד מביקוריו התדירים בה. הוא נורה בשכונת סבנה סור, שבצד המזרחי של הבירה. שכנים ששמעו את היריות הזעיקו את המשטרה. החשודים נמלטו מהמקום ברכב לעבר האזור הדרומי בעיר.

האזרח, העוסק בנדל"ן, מת מפצעיו בטרם הגיעו כוחות ההצלה למקום. לפי המשטרה, הוא נורה באמצעות אקדח 38 מילימטרים. המשטרה ביקשה מכל מי שיודע פרטים על האירוע ליצור עמה קשר. בינתיים, המשטרה אוספת עדויות וראיות בשכונה, ומראיינת את לקוחותיו כדי לשפוך אור על המקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: מטיילים ישראלים נפצעו בהתהפכות אוטובוס בקובה
תייר ישראלי בן 20 נמצא מת בבית מלון בנפאל
"המלכה שלנו לא חזרה": ישראלית בת 23 מתה בהודו כתוצאה מחנק

(עדכון ראשון: 22:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully