וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: צעיר ישראלי נורה בבית בקליבלנד; מצבו אנוש

בן ה-30 נמצא בבית להשכרה באוהיו על ידי אישה שהגיעה לראות את הנכס. הוא נמצא ללא הכרה, ירוי בפניו וברגלו, אולם הובהל לבית החולים והכרתו שבה אליו. טרם נעצרו חשודים. שגרירות ישראל עודכנה במקרה

ניידת משטרה בקליבלנד, אוהיו, 2013. AP
אדם חשוד נראה באזור. ניידת משטרה בקליבלנד, אוהיו/AP

אזרח ישראלי בן 30 נפצע ביום ראשון באורח אנוש מירי בקליבלנד, אוהיו – כך דווח אמש (שני) באתר החדשות המקומי "Cleveland.com". על פי משטרת קליבלנד, הישראלי נורה בפניו וברגלו. הוא הובהל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים סמוך, לאחר שאישה שהגיעה למקום מצאה אותו ירוי, והוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ.

האישה בת ה-60 מצאה אותו סמוך לשעה 18:15 (שעון מקומי), כשהגיעה לראות את הבית שבו הוא נורה, שהוצע להשכרה. היא סיפרה כי קיבלה את המפתחות לבית מבעלי הבית, וכשנכנסה למקום מצאה את הישראלי הירוי, לאחר שאיבד דם רב. טרם התברר אם הוא התגורר במקום.

כוחות משטרה בפתח בית חולים בקליבלנד, אוהיו, 2010. AP
כוחות משטרה בפתח בית החולים בקליבלנד/AP

להערכת המשטרה, הוא לא היה בהכרה ולא נשם כשכוחות החירום הגיעו למקום, אולם לבסוף הכרתו שבה אליו והוא הצליח להזיז את זרועו. הוא לא הצליח לדבר בשל הפציעות הקשות, אולם סימן לשוטרים בידיו כי הוא נורה.

עדי ראייה סיפרו לשוטרים כי אדם חשוד נראה הולך ברחוב זמן קצר לפני הירי, אולם טרם נודע על מעצרים כלשהם בפרשה או על זיהוי חשודים, ונסיבות המקרה טרם התבררו. משטרת קליבלנד יידעה את שגרירות ישראל בוושינגטון במקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully