וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת האנשים העשירים בעולם: גייטס שומר על הפסגה, טראמפ צולל

מגזין פורבס פרסם את הרשימה השנתית שלו, שבה נותר מנכ"ל מיקרוסופט לשער בפסגה, ואילו נשיא ארה"ב צנח מאה מקומות בדירוג. בפעם הראשונה, מספר המיליארדרים בעולם חצה את רף ה-2,000. לישראל 18 נציגים ברשימה

ביל גייטס. AP
מחזיק ב-86 מיליארד דולר. גייטס/AP

מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר הוא האיש העשיר ביותר בעולם זה השנה הרביעית ברציפות וה-18 מתוך 23 השנים האחרונות – כך קובע המגזין "פורבס" בדוח חדש שפורסם היום (שני). גייטס צבר שבעה מיליארד דולרים יותר וסך הונו מוערך ב-86 מיליארד דולר. במקום השני נמצא וורן באפט – 75.6 מיליארד דולר – ואחריו מייסד אמזון ג'ף בזוס, המנצח הגדול ביותר של הרשימה עם גידול של 27.6 מיליארד דולר בהונו אל 72.8 מיליארד בסך הכל.

מספר המיליארדרים ברחבי העולם קפץ מ-1,810 בשנה שעברה ל-2,043 – הפעם הראשונה שבה רשימת המיליארדרים חוצה את רף 2,000 השמות. יחד, הם מחזיקים בסכום שיא של 7.67 טריליון דולרים. מדובר בגידול המהיר ביותר מאז שהחל המדד של "פורבס", לפני 31 שנים. בארצות הברית יש את מספר המיליארדרים הגדולים ביותר – 565, ואחריה סין, עם 319. לישראל 18 נציגים ברשימה, בראשם אייל עופר עם 9.2 מיליארד דולר.

הונו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הסתכם "רק" ב-3.5 מיליארד דולר, כשליש מהסכום שהכריז שיש ברשותו במהלך קמפיין הבחירות. הוא צנח מאה מקומות, עד למקום ה-154, בעיקר בשל הירידה במחירי הנדל"ן בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully