וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת התאגיד: הרצוג פנה ליועמ"ש בדרישה למנוע מנתניהו לעסוק בנושא

20.3.2017 / 12:37

יו"ר האופוזיציה פנה היום למנדלבליט ולמבקר המדינה יוסף שפירא ודרש לקבוע הגבלות אישיות על ראש הממשלה, בשל "מעורבותו הגסה בסוגיות השליטה והניהול של התאגיד". בחודש שעבר נאלץ נתניהו להעביר את תיק התקשורת לצחי הנגבי בשל עתירת הרצוג

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: שר האוצר כחלון על משבר התאגיד)

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג פנה הבוקר (שני) במכתב רשמי ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולמבקר המדינה יוסף שפירא בדרישה לקביעת הגבלות אישיות על ראש הממשלה בנימין נתניהו. הרצוג מבקש להגביל את נתניהו בכל הקשור לתחום התקשורת, ולהורות לו לחדול מכל עיסוק בתקשורת עד לגיבוש ההגבלות, זאת לאור מה שהוא מכנה "מעורבותו הבוטה והגסה של נתניהו בסוגיות השליטה והניהול של תאגיד השידור הציבורי ורשות השידור".

הרצוג, שעתר לבג"ץ ואילץ את נתניהו להעביר את תיק התקשורת באופן זמני לצחי הנגבי בחודש שעבר, כתב במכתב כי התנהלותו של ראש הממשלה בימים האחרונים בנושא תאגיד השידור הציבורי ורשות השידור, "מעקרת מתוכן הודעת את התפטרותו מתפקיד שר התקשורת". לדבריו, נתניהו שרוי בניגוד עניינים ומנצל את תפקידו כראש הממשלה על מנת להמשיך לפעול ולהוביל מהלכים רבי השפעה בתחום התקשורת.

יעקב איילון ויצחק הרצוג, אולפן וואלה! NEWS. נובמבר 2016. ראובן קסטרו
"נתניהו שרוי בניגוד עניינים". הרצוג/ראובן קסטרו

בפנייה למנדלבליט ושפירא, שנעשתה באמצעות היועצים המשפטיים שמעון בראון וערן מרינברגב, דורש הרצוג את התערבותם המידית וכותב כי במידה ולא יופעלו הגבלות על ראש הממשלה, "יפעל להרחקתו של ראש הממשלה מכל עיסוק התקשורת בהפעלת האמצעים הדמוקרטיים שבידו, כולל פנייה לבג"ץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully