וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר הבית שפרץ לגן ילדים ושוחרר בטענה ש"חיפש אוכל" נעצר בשנית

19.3.2017 / 23:28

הצעיר, שנעצר יחד עם שלושה נערים בני 16, חשוד שפרץ בכמה הזדמנויות שונות לבתים בהוד השרון - על אף שבית המשפט החליט לשחררו אחרי מעצרו הראשון בשל מצבו הקשה. אז, טען בחקירתו כי פרץ לגן ילדים במטרה למצוא מזון

דרום תל אביב. מרץ 2015. ראובן קסטרו
"רוב הזמן אני אוכל מפחים, חדרי אשפה ובחניונים"/ראובן קסטרו

ארבעה צעירים נעצרו השבוע בחשד שפרצו באופן סדרתי לבתים ומבנים בהוד שרון וגנבו מהם כסף. אחד מהעצורים הוא מנור אלקובי, תושב העיר בן 23, שנעצר בדצמבר האחרון בחשד שפרץ לגן ילדים בעיר ושוחרר למעצר בית במקלט ציבורי. כעת, נעצר אלקובי בשנית בחשד שפרץ יחד עם שלושה נערים נוספים בני 16 לכמה מבנים בעיר, בהם בית חב"ד.

בדיון שנערך בעניינו בבית המשפט השלום בפתח תקווה, סיפר החשוד לשופט כי הוא נקלע למצוקה כלכלית ורצה לגנוב כמה פרוסות לחם מהגן. לטענתו, הוא נהג להסתובב ברחובות וניזון מאוכל שליקט בפחי אשפה. השופט שיחרר את אלקובי ממעצר ואף נזף במשטרה על מעצרו. "מדובר במקרה של 'עלובי החיים', ספר שהפך לרבות השנים לכתב אישום נגד החברה על יחסה למוחלשים", פסק.

לאחר מעצרו הראשון סיפר החשוד כי "רוב הזמן, לצערי, אני אוכל מפחים, חדרי אשפה ובחניונים. נאלצתי בעל כורחי להיכנס לגן כשהחלון שלו היה סגור, בלי נעילה, כדי לחפש אוכל. חשבתי לעצמי שלא כדאי לי להסתבך, ובסוף יצאתי משטח הגן בלי לקחת כלום". בחקירתו תיאר את האופן שבו פרץ לגן, והוסיף: "נכנסתי דרך הדלת, לקחתי מהמקרר שלוש עוגיות מאפינס שתפסתם אצלי, רבע כיכר לחם וחצי קופסת חומוס. זה מה שאכלתי היום, ואז יצאתי משם".

עוד בוואלה! NEWS:
שגריר סוריה לאו"ם: תגובתנו לתקיפה הישראלית הייתה הולמת
גטאס: "עשו עליי סיבוב – למה את ראש הממשלה לא עוצרים?"
"בלי טוויטר לא הייתי כאן": על מה מצייץ הנשיא טראמפ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully