וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם אנשים שקטים, התעללו בהם בשיטת התפוז המכני"

18.3.2017 / 0:10

בנו של אריה ויינשטיין, שהותקף עם בת זוגו טניה על ידי פורצים שחדרו לדירתם בבת ים, סיפר בעקבות התקרית: לא ברור מי ניסה לפגוע בהם, ברור שהתוקפים היו מיומנים". השניים מאושפזים בבית החולים איכילוב, טרם אותרו חשודים במעשה

צילום: דוברות מד"א, יותם רונן, עריכה: ורד לידני

השוד האלים שאירע בלילה שבין חמישי לשישי בדירת מגורים ברחוב הרצל שבבת ים, ובו נפגעו בני זוג, בן 65 באורח בינוני עד קשה ובת 45 באורח בינוני, היכה את השכונה בתדהמה ובבהלה. "הפצעים של אבא קשים מאוד, נראה שמישהו חיפש להתעלל בו ובטניה", סיפר לוואלה! NEWS רועי ויינשטיין, בנו של אריה, שנפל קורבן עם זוגתו טניה, לשוד. "אני לא מצליח להבין מי ניסה לפגוע בהם. שני אנשים שומרי חוק, ישרים כמו סרגל, לא בריב עם אף אחד. הם אנשים פשוטים".


לדבריו של ויינשטיין, אביו עדיין סובל מדימומים ועובר בדיקות רפואיות, ובת זוגו במצב טוב יותר. השניים מאושפזים בבית החולים איכילוב שבתל אביב. לטענת ויינשטיין, הוא אינו יודע מי יכול לעמוד מאחורי התקיפה הקשה. "אבא אף פעם לא דיבר על חובות או על ריבים שיש לו עם לקוחות, אבל מה שבטוח הוא שהתוקפים היו מיומנים, הם הגיעו לכאן במטרה לפגוע – ולפגוע קשה". בהמשך, שיבח את עבודת המשטרה, שמאז היוודע המקרה נמצאת בזירה, מנסה לעלות על נתיב בריחת החשודים ודואגת לעדכן את בני המשפחה בכל התקדמות בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר חרדי הודה בפריצה לחשבון המייל של היוצאת בשאלה שהתאבדה
אלמנת ההרוג בפיגוע קיבלה בשמו פרס הצטיינות משר החינוך
ארבעה פצועים, בהם אחד קשה, בקטטה בחתונה ליד רחובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע לאחר התקיפה, כפי שצילמה אחת משכנותיהם של בני הזוג, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הזוג הותקפו במשך שעות ארוכות על ידי פורצים שנכנסו לדירתם הנמצאת בקומה העליונה בבניין. הם נמצאו בביתם על ידי כוחות החירום כשהם סובלים מחבלות ראש, שברים בגולגולת ופגיעות בגפיים. השניים פונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים איכילוב. לפי שעה, לא דווח על מעצר החשודים. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "מדובר באירוע קשה ואלים במיוחד" וכי השוטרים יפעלו "בכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת למצות את הדין עם האחראים".


חלי, שכנתם של השניים, לא מצליחה עדיין לעכל את מה שקרה כמה שעות קודם לכן בקומה שמעליה. "התעוררנו בבוקר ואחת החברות צלצלה אלי בדחיפות ואמרה שאנחנו חייבים להציץ מהחלון. לתדהמתי כל הכניסה לבניין הייתה מלא ברכבי משטרה ועזרה ראשונה, וראינו את אנשי מד"א מוציאים על אלונקה את אריה שנראה שנפגע קשה", סיפרה היום. "טניה הצליחה לצעוד אבל הסתייעה באחד הפרדמיקים. כנראה שמדובר בשודדים מקצועיים, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שלא שמענו כלום? אי אפשר להאמין שאירוע כזה קשה הגיע עד לפה, ממש מפחיד", הוסיפה. "אריה נהג מונית, מי יודע אם לא הסתבך עם אחד הלקוחות שלו, והוא בא לסגור איתו חשבון, אני מתפללת לבריאותם, ממש טראומה", סיפרה שכנה אחרת, שסירבה להגיד את שמה.

(עדכון ראשון: 17:10)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת שוד אלים ברחוב הרצל, בת ים, 17 במרץ 2017. חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א, חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully